Cossieman Posted May 3, 2007 Posted May 3, 2007 (edited) etter og ha hatt bilen i deler i vinter og fått satt sammen rst motoren er bilen så og si ferdig. eneste jeg mangler er og få sveisa rørgater og montert 4punktseler. her er noen få bilder:D Edited May 3, 2007 by Cossieman Her skal det stå noe.. og det gjør det.
hår ball Posted May 3, 2007 Posted May 3, 2007 (edited) ser ikke noe bilder jeg ? edit. nå ble det Edited May 3, 2007 by hår ball
Cossieman Posted May 3, 2007 Author Posted May 3, 2007 er ikke rst motor btw. er 1,6 efi med turbopower:D Her skal det stå noe.. og det gjør det.
Cosworthking Posted May 4, 2007 Posted May 4, 2007 http://i13.photobucket.com/albums/a294/Esc...rc/S6000358.jpg Den IC`n din så litt liten ut iforhold tell frontfanger`n din hehe.. Må se å få skilter på`n snart da, så du ikke blakker deg på dissa prøveskiltene.. hehe.. Ellers kommeg jeg å ***** morra di med burka
Cossieman Posted May 4, 2007 Author Posted May 4, 2007 hahaha lol. tulling han burka karen:P ic`en egentlig ganske stor. men monterte den veldig høyt bare fordi det var lettest. Her skal det stå noe.. og det gjør det.
Recommended Posts