clinton Posted May 3, 2007 Posted May 3, 2007 (edited) hvor mye ladetrykk funker det og kjøre med når bilen har bayjoo 360 chip,grønne dyser,3 bars map,rs500 cooler og 3"mongoose. vil at motor skal være holdbar og biler er i dagli bruk? er en 2wd 89 sedan Edited May 3, 2007 by clinton 89- 2wd cosworth ( 287hk/409 @ 0.9bar )
Asil Racing Posted May 3, 2007 Posted May 3, 2007 hvor mye ladetrykk funker det og kjøre med når bilen har bayjoo 360 chip,grønne dyser,3 bars map,rs500 cooler og 3"mongoose. vil at motor skal være holdbar og biler er i dagli bruk? er en 2wd 89 sedan åssen turbo er det du har da ?
clinton Posted May 3, 2007 Author Posted May 3, 2007 alt uten om det som ble nevnt over er orginalt 89- 2wd cosworth ( 287hk/409 @ 0.9bar )
clinton Posted May 3, 2007 Author Posted May 3, 2007 takk for svar glemte også og nevne at det er grp a topp pakning. 89- 2wd cosworth ( 287hk/409 @ 0.9bar )
Minibønna Posted May 3, 2007 Posted May 3, 2007 Uten å bytte topppakning og toppbolter så bør du vel holde deg under 1,5. Kjører 1,6-1,7 på min, men har da byttet pakning og bolter på min motor. Ellers har jeg mye likt som deg. Har den orginale t-35 turboen til Escos på ybt motor. Motor uten turbo SUGER!
Ronny Posted May 3, 2007 Posted May 3, 2007 hvor mye ladetrykk funker det og kjøre med når bilen har bayjoo 360 chip,grønne dyser,3 bars map,rs500 cooler og 3"mongoose. vil at motor skal være holdbar og biler er i dagli bruk? er en 2wd 89 sedan Er ikke sånn tilfeldigvis burgunder og VX----- regga?? ;-) 287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc). Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++
clinton Posted May 3, 2007 Author Posted May 3, 2007 Er ikke sånn tilfeldigvis burgunder og VX----- regga?? ;-) tilfeldigvis ikke 89- 2wd cosworth ( 287hk/409 @ 0.9bar )
Ronny Posted May 3, 2007 Posted May 3, 2007 Ok... Savner gamlebilen litt, å Lillerudi er den siste jeg vet som har hatt den, men er solgt videre!.. 287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc). Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++
to far gone Posted May 4, 2007 Posted May 4, 2007 Ok... Savner gamlebilen litt, å Lillerudi er den siste jeg vet som har hatt den, men er solgt videre!.. jepp jeg som har den går greit ennå he he HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL
rs200 Posted May 4, 2007 Posted May 4, 2007 1,4 i trykk går bra Men da må du regne med at det kan bli et turbobytte i ny og ne... 89-Ford sierra Doch - Solgt. 90-Sierra cosworth 4x4 - Solgt 97-Bmw 325 tds touring - Solgt. 07-Jeep Commander 88- Sierra sedan IST - vraka 75- Escort Mk2 2.0L
Guest Hovden Racing Posted May 4, 2007 Posted May 4, 2007 Men da må du regne med at det kan bli et turbobytte i ny og ne... Lad 1,3.. ingen vits over det. Du får bare mere mottrykk...
clinton Posted May 4, 2007 Author Posted May 4, 2007 ok..den ligger på mellom 1.1-1.25 no.virker som det fungerer greit.men hadde en -31 actuator hjulpet på og holde mer stabilt trykk eller er den orginale god nok til mitt bruk?har ikke planer om og lade så mye mer enn det det står på no.men virker som den peeker på 1.25 og stabiliserer seg til 1.1 89- 2wd cosworth ( 287hk/409 @ 0.9bar )
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now