jalla jalla Posted April 28, 2007 Posted April 28, 2007 (edited) Står uten skilter. ikke eu godkjent. rust i hjulbuer. rust i dørstokk bak på begge sider. mye bra deler. cosworth ratt og cosworth grill(er vel originalt til is, men samme som cosworth). nye bremseslanger fram. bilder kommer. bilen befinner seg på Singsås, som ligger midt i mellom trondheim og røros. noen som har bruk for noen deler? tlf nummeret mitt er: 99461891 hele bilen selges for høystbydende over vrakpant. Edited May 2, 2007 by jalla jalla
Peder`n Posted April 28, 2007 Posted April 28, 2007 (edited) Lyktene forran? Og grillen hvis den er hel og grei... Peder Edited April 28, 2007 by Peder`n
jalla jalla Posted April 29, 2007 Author Posted April 29, 2007 den ene lykta er ok, men den andre er reflektoren løs i... grillen er hel bortsett fra en sprekk nede i venstre hjørne. skal ta bilde av skaden..
Peder`n Posted April 29, 2007 Posted April 29, 2007 (edited) Oj...den ene?....hvilken er det?...jeg har fått tak i en høyre lykt som er et lite hakk bedre enn mine....og derfor har du såklart en venstrelykt??... Det spiller egentlig ikke så mye rolle....bare reflektoren er hel....den har sikkert bare hoppet ut av justeringa si...det hender når man skal justere....litt elendig løsning på det justeringsgsgreiene... Peder Edited April 29, 2007 by Peder`n
jalla jalla Posted April 29, 2007 Author Posted April 29, 2007 Oj...den ene?....hvilken er det?...jeg har fått tak i en høyre lykt som er et lite hakk bedre enn mine....og derfor har du såklart en venstrelykt??... Det spiller egentlig ikke så mye rolle....bare reflektoren er hel....den har sikkert bare hoppet ut av justeringa si...det hender når man skal justere....litt elendig løsning på det justeringsgsgreiene... Peder er jo selfølgelig venstrelykta som reflektoren er løs på da. hvor mye for diff??? hmm. har ikke peiling på hva den er verdt jeg.. tror du får komme med et bud
Peder`n Posted April 29, 2007 Posted April 29, 2007 er jo selfølgelig venstrelykta som reflektoren er løs på da. Men er den hel tror du?.. og er den fin?...ikke melkehvit og rusten/irrete Peder
jalla jalla Posted April 29, 2007 Author Posted April 29, 2007 Men er den hel tror du?.. og er den fin?...ikke melkehvit og rusten/irrete Peder det kan jeg sjekke neste helg.. blir ikke hjemme til uka..
Peder`n Posted April 29, 2007 Posted April 29, 2007 Ok...da setter jeg meg her....på pinebenken imens... Peder
jalla jalla Posted April 30, 2007 Author Posted April 30, 2007 Hei. Mye for motoren?? Evt hele bilen `? 1000 lapp for motoren, og 2000,- for hele bilen.. skal du ha hele bilen bør du bestemme deg ganske fort.. den er kjørbar sånn som den står nå, men hvis jeg begynner å ta av diff osv, blir det fort litt verre å få fraktet den.
nitro2k6 Posted May 1, 2007 Posted May 1, 2007 Ledningsnett til motoren? Ossen fordeler er det du har? x:88 Ford Sierra IS-Turbox:86 Ford Sierra 2.0L98 VW Passat Sedan87 Volvo 240 Turbo
bige Posted May 2, 2007 Posted May 2, 2007 nformasjon som kreves i samtlige annonser Telefonnummer. Hvor i landet salgsobjektet befinner seg. Minimum fylke skal angis. Prisantydning.
jalla jalla Posted May 13, 2007 Author Posted May 13, 2007 Ledningsnett til motoren? Ossen fordeler er det du har? ledningsnettet blir mest sansynlig solgt til en kompis.. er ikke sikker på hvilken fordeler det er
Eivind U Posted May 13, 2007 Posted May 13, 2007 Har denne hele støtfangere ? -Taunus 75mod 2.8 2d sedan -Taunus 73mod 1.6 Stasjonsvogn
Recommended Posts