Jump to content

17" felger til Ford byttes bort i 15"


MrFord

Recommended Posts

Boltsirkel på 4*108 og felgene er 17x7,5" og ET er 38. Og de lyder navnet Magnesium Litt skjønnhets feil er det i dem, men er veldig spesielle felger. Grunnen er at jeg er lei å bli stoppet og få mangellapp på dem, så håper på at noen har noe 15" felger som er litt kule. Ellers så er oxo felgene til salgs for ca 4000,-

Er helt nye dekk 215/40-17 som heter Antyre et biprodukt av Yokohoma

Pm, ring eller send meg meld.

Nr 48 28 82 25

DSC03299.jpg

DSC00069-1.jpg

Edited by MrFord

“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”
― Jeremy Clarkson

Link to comment
Share on other sites

ikke for å gjøre tråden til diskusjonstråd...

 

I Norge kan du ikke endre på bilen din uten videre.

Det er såpass sært, at du kan heller ikke bytte til større felger/dekk enn hva bilen ble levert med.

Står det i vognkortet at bilen er levert med 165 50 14 har du ikke lov til å gå opp i rullediameter,

(har hørt at du kan gå opp en tomme....men har selv blitt nektet EU med rett diameter)

 

 

i mitt vognkort står det at bilen er levert med 195 65 15.

Jeg blir faktiskt nektet EU ok, med 205 45 16, selv om rullediameter er det samme..

Politiet vet dette...så de gir seg selv en god dag, dersom de kan pirke på "piss" som dette.

DU må inn til biltilsynet, og vise bilen med rett dekk/felg....

1996 Ford Mondeo 2.0 4x4 Kombi Og noe anna fordmorro,

2000 Audi A4 TQ Avant

2000 Audi A3 1.8T

2004 Audi A3 Latskap (samboerens)

2008 Renault Traffic arbeisbil

Link to comment
Share on other sites

så fremt dekka dine er innafor STRO boka sine normer å du kan referere til denne er det ingenting de kan si på de hjula på sierra.

 

er jo alternative dekk de kan skrive i vognkortet , å skal alle de dimensjonene inn der blir det et langt vognkort .........

 

feite felger , men feil grunn til å kvitte seg med de

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Hallo folkens... vennligst ikke gjør dette om til en diskusjons tråd. Er så kjedelig for de som faktisk er interessert i felgene å bla gjennom masse sider av ting og tang som ikke er relevant med salget. Så på forhånd takk:)

 

Så hvis de som har noe kule 15" kan skrive inn og legge inn bilde av felgene.

“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”
― Jeremy Clarkson

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...