kh turbo Posted June 6, 2008 Author Share Posted June 6, 2008 (edited) Ny bremsing.... 660 hk og 660 nm... på 99 okt på 2.2 bar, men motor holdt ikke hjem...Ligger i deler, nå blir det ombygging av forbrenningskammerene i toppen. Problemet er høye flate stempler og veldig smal squish spalte, den skal bort nå, flata i toppen har smelta pga for høyt forbtrenningstrykk og ekstem varme. legger i ny alu. og planer toppen og freser bort den "flate" delen på forbrenningskammeret Dette er gatebil, så vil klemmer det vi kan ut av pumpe suppa. fortsettelse følger... Edited June 6, 2008 by kh turbo 1986 sierra cosworth "gpa"1980 escort 1600 sport2006 BMW e60 520d2000 Transporter t4 2,5 tdi2002 Subaru wrx sti prodrive1999 Honda Cbr 600f2008 mitsubishi L200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.cossie Posted June 7, 2008 Share Posted June 7, 2008 det heter seg jo det..... den som gir opp er en dritt!!!! blir artig og se hva du havner på her tilslutt.og ikke minst hvor lenge motoren går.. hehe... HVa blir komp etter modifikasjon av topp?? -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
kh turbo Posted June 7, 2008 Author Share Posted June 7, 2008 rundt 8,5:1 1986 sierra cosworth "gpa"1980 escort 1600 sport2006 BMW e60 520d2000 Transporter t4 2,5 tdi2002 Subaru wrx sti prodrive1999 Honda Cbr 600f2008 mitsubishi L200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now