Jump to content

Bremsing


kh turbo

Recommended Posts

  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Alkoholiserte mann...i dag igjen....;) angst... he he

Edited by kh turbo

1986 sierra cosworth "gpa"

1980 escort 1600 sport

2006 BMW e60 520d

2000 Transporter t4 2,5 tdi

2002 Subaru wrx sti prodrive

1999 Honda Cbr 600f

2008 mitsubishi L200

Link to comment
Share on other sites

hva gjorde at dere ikke fikk bremset det du håpet på?

Tror at denne dessverre er blitt oversett, men hva tipper du på da?

 

 

mailer dem til deg i morgen jeg,kjetil...

 

 

Send de til meg på mail skal jeg legge de ut...

Vi venter og venter..... :)

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Det menes at det ikke er mulig å få ut stort mer på pumpe suppe...

Noen som vet om noen i Norge som har bremset mer på handels bensin?

1986 sierra cosworth "gpa"

1980 escort 1600 sport

2006 BMW e60 520d

2000 Transporter t4 2,5 tdi

2002 Subaru wrx sti prodrive

1999 Honda Cbr 600f

2008 mitsubishi L200

Link to comment
Share on other sites

Guest cossy88
Det menes at det ikke er mulig å få ut stort mer på pumpe suppe...

Noen som vet om noen i Norge som har bremset mer på handels bensin?

kamerat dro ut 709hk/2,5 bar. slå den du :D Dette var i motor såklart

Edited by cossy88
Link to comment
Share on other sites

Mulig og legge ut bremse papirer/specs?

 

Og hvor ble den bremset? Ringstad;)

1986 sierra cosworth "gpa"

1980 escort 1600 sport

2006 BMW e60 520d

2000 Transporter t4 2,5 tdi

2002 Subaru wrx sti prodrive

1999 Honda Cbr 600f

2008 mitsubishi L200

Link to comment
Share on other sites

Guest cossy88
Mulig og legge ut bremse papirer/specs?

Og hvor ble den bremset? Ringstad;)

Tror jeg nok ikke han gidder å legge ut, ringstad ja.. du har nevt han i side 2 i denne tråden;)

Edited by cossy88
Link to comment
Share on other sites

Guest cossy88
for en eller rar merkelig grunn er det veldig mye hk i de motorene som er bremset hos ringstad;)

Har hørt denne er strengere enn andre jeg men er kanskje feil?

Link to comment
Share on other sites

Guest Dre Racing@

følge TS motorteknikk er det værtfall ikke MULIG med 700 hk med handelsbensin på 2.0liter!

hadde vært morro med en bremse dag hos han til sommeren

Link to comment
Share on other sites

Skulle vært gøy og bremset motoren til bonden i auto kvikk sin rulle for å sett om den ga over 700 der også... tviler ikke, men bare gøy å sammenligne.

 

Problemet hos stensbøl er vel hjul-spinn, når vi snakker riktig store effekter?? De rullene er målt mot hverandre med samme bil(er), og har marginal effekt forskjell.

Edited by kh turbo

1986 sierra cosworth "gpa"

1980 escort 1600 sport

2006 BMW e60 520d

2000 Transporter t4 2,5 tdi

2002 Subaru wrx sti prodrive

1999 Honda Cbr 600f

2008 mitsubishi L200

Link to comment
Share on other sites

trond benket jo den sølv supran til Quicksilver. var ikke no problem med hjulspinn der... nå husker ikke jeg effektn men. var vel mer enn nok..:)

 

ER nok værre med de rullene der en kjører nedi.

Hos trond står du oppe på rullene

-91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS
-ST.orange/svart hiace. trekkbil :)

www.markisemannen.no

 

Link to comment
Share on other sites

supra`n til tommy bremsa 1060hk hos trond... den spant ikke ;)

bonden sin ble kjørt med en turbo med 95 eksos hus... dvs,bak trykk på 2,2bar... da kan den ikke bremse 700... eller...jo,kansje hos ringsa`n ;) vi har jo sett her hvor mye klypen sin bremsa hos ringsta`n,å hvor mye den bremsa hos christer på autokvikk..... det var ikke akurat noen marginal forskjeld;)

Link to comment
Share on other sites

He he...da er vi igang...venta på dette...;)

 

Som sagt skulle det vært veldig gøy og prøvd...

 

Kankje vi skulle bremse motoren min hos ARP og hos Krister etterpå, i bilen?

Edited by kh turbo

1986 sierra cosworth "gpa"

1980 escort 1600 sport

2006 BMW e60 520d

2000 Transporter t4 2,5 tdi

2002 Subaru wrx sti prodrive

1999 Honda Cbr 600f

2008 mitsubishi L200

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som vet hvilken rulle som viser riktig her egentlig?? Med en gang noen får mye effekt, er det jo selvfølgelig fordi de har bremset hos den eller den personen. Hvis noen bremser LITE er det jo selvfølgelig fordi du har bremset hos en med "streng" rulle, og hadde du bremset hos en med "snil"l rulle, ville du fått samme resultat som de med mye hester. Ingen vet hvilken som viser riktig. Eenste måten å få riktige tall på, er å bremse alle på samme rulle. Tull å spekulere i hvem sin rulle som er riktig.

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

er vel ikke hk tallet som betyr noe vel???? NM og TIDLIG ladetrykk er noe jeg liker ihvertfall, alltså en kjørbar motor med take of register hele veien, å få ladetrykk på 4500omd er lite kult(slik jeg hadde det), men for all del, da den ladet ja da tok den av, men tenk å fått ladetrykket og take offen på 3500 :D (ja drømmer vel litt nå hehe)

F4020kit.jpg

Bruksbil: 2005 E-61 Bmw 535dat M-Sport

Under bygging: Escort F-40 4x4 1Uzfe Twin Efr 6258 WRC understell, Quaife Seq q-69 + masse grommt På passionford

 

Dette forumet mangler styring......

Link to comment
Share on other sites

Vinge: Holde deg over 4500 omdreininger hele tiden det, så går det bra ;)

 

haha lite gøy det på vestlandske veier, ubrukelig er mitt ord, da måtte jeg legge i 2gir da feks i 60 sonen for å få GUFF :D

F4020kit.jpg

Bruksbil: 2005 E-61 Bmw 535dat M-Sport

Under bygging: Escort F-40 4x4 1Uzfe Twin Efr 6258 WRC understell, Quaife Seq q-69 + masse grommt På passionford

 

Dette forumet mangler styring......

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...