Jump to content

2,3 ohc turbo gasser

Recommended Posts

Guest SIERRA_RS
Posted

har liggandes en 2,3 turbo gassermotor..stått i mustang,,passer på sierra gearkasse.er t3 turbo på den....er helt lik en vanlig ohc bare at alt er litt større..mangler noen småting...skal være lett å få tak i deler fra statene vistnokk.pris 1400kr

Guest 98 okt
Posted

hei. hvor i rogaland er det du holder til? er intr i motoren din jeg men må finne en måte å få fraktet den på først"

Guest SIERRA_RS
Posted

holder til på kleppstasjon :rolleyes: .ca.20min fra stavanger

Guest SIERRA_RS
Posted

nummeret mitt er 97031351

Guest SIERRA_RS
Posted

nei,er fortsatt til salgs :lol:

Guest 98 okt
Posted

får ikke ordnet med frakt før om en mnd tid.. så om noen andre er intr så bare selg den du"

Guest SIERRA_RS
Posted

ok :rolleyes: .forstår det blir litt stress..er et stykke å kjøre også.... :blink:

• 3 weeks later...
Guest Lille rudi
Posted

Ring han, ikke alltid han er på pcn.

Guest SIERRA_RS
Posted
hvilken motor er dette ?! :) har du noen bilder ?

er fortsatt tilsags!!

Posted (edited)
hvilken motor er dette ?! :) har du noen bilder ?

En EKTE ford pinto motor? :rolleyes:

Edited by Bdt

COS it`s WORTH it!

• 2 weeks later...
Guest SIERRA_RS
Posted

er fortsatt til salgs :rolleyes:

Posted

Hadde du bud her hadde den vert kjøpt for lenge siden!! Men er så vanskeli og få den hertil og. Men ikkje int i og selge insug,forgasser,eksosmanifoil,turbo, for 1500 kr?

Mvh Bjarte

Guest SIERRA_RS
Posted

kunne sikkert godt greit d,,tror ikkje delene passer på vanlig ohc ,.men synd å kaste resten av motoren,,burde jo være et bra utgangspunkt for turboprosjekt til sierra eller noge liknandes..

Posted

hei er litt intr i denne mottorn men har du km stand på den?

vet du hvor mye hester denne produserer å på hvilket ladetrykk?

den ser jo ikkje ut som noe prakteksemplar, har den stått ute eller ikke vert i gang på lang tid?

har du vekt på den?

Guest pzycho
Posted

hvilke småting mangler? går den rundt?

Guest SIERRA_RS
Posted

Mangler oljelokk .den er slik den er på bilde,har ikkje studert den så nøye,men den går greit rundt,skal være i bra stand ifølge en bekjent av tidligere eier,har sittet i en taunus før den havna sjå meg,men han fekk aldri starta den på grunn av fekk ikkje til gnisten

Guest Sierraxr4x4
Posted

hadde du bodd nermare so hadde eg nokk henta den for lenge sia,

• 4 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...