MrNilsen1 Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Topic sier allt På forhond takk for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest avantor Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Topic sier allt På forhond takk for svar åpne motorrommet se på den blanke plata på front plata, nederste linje midt på bilde ser du 2 tall eller et tall og en bokstav Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrNilsen1 Posted April 16, 2007 Author Share Posted April 16, 2007 Jeg var og leta. Men fannt ikke denne "plata" noen plass Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimsa Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Vært krasjet bilen din noen gang eller? Så det er svest inn deler uten den plata på! Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest avantor Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Jeg var og leta. Men fannt ikke denne "plata" noen plass det er den plata hvor chassis nr står, har du ikke denne er er det mulig som det ble nevt her at bilen kan være skadet en gang.den skal være poppet fast der fra fabrikk Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimsa Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 det er den plata hvor chassis nr står, har du ikke denne er er det mulig som det ble nevt her at bilen kan være skadet en gang.den skal være poppet fast der fra fabrikk Sliter vel en god del på neste EU kontroll også om den ikke sitter der? Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest avantor Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Sliter vel en god del på neste EU kontroll også om den ikke sitter der? om det betyr noe på eu vet jeg ikke noe om:),chsssis nr står jo i bunnen av frontrute også Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrNilsen1 Posted April 17, 2007 Author Share Posted April 17, 2007 Den med chassis nummeret på var der så bare ikke ut til at det stod noe annet på den Link to comment Share on other sites More sharing options...
GHIA99 Posted April 17, 2007 Share Posted April 17, 2007 (edited) Den med chassis nummeret på var der så bare ikke ut til at det stod noe annet på den Lukk opp høyre framdør. I bakkant i dørkarmen står den plata på min. Jeg har en 2.0 ghia -99modell, State blue. Dersom fargen stemmer på bildene dine, så har vel du også State Blue. Min kode er "K3". Edited April 17, 2007 by GHIA99 99 Mondeo Ghia 2.0 Sedan State Blue 84 Granada 2.3L jubileum (solgt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
guffen Posted April 17, 2007 Share Posted April 17, 2007 hei jeg jobber på ford så hvis du sender meg en pm med reg og chassinr så kan jeg slå opp og finne ut fargenavn og lakk kode for deg Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrNilsen1 Posted April 17, 2007 Author Share Posted April 17, 2007 Supert Skal gjøre dette da Link to comment Share on other sites More sharing options...
focusst Posted April 17, 2007 Share Posted April 17, 2007 Sliter vel en god del på neste EU kontroll også om den ikke sitter der?Nope, chassisnr skal være preget inn i en fastsveist del av karosseriet, på Mondeo sitter det i overkant på torpedoveggen, like under dekselet for pollenfilter. Og den plata sitter i høyre døråpning fra 97- Nilsen: Fant reg nr i en annen tråd Produksjonsdato: 13.03.1997 Modellrekke: Mondeo Karosseristil: 4-Dørs Sedan Versjon: LX/CLX Motor: Zetec-E 1.8 EFI (115PS) Girkasse: MTX75 Drift: LHD FWD Akselutvekslingsforhold: 3.84 Utslipp: EEC 96 Car (EEC 1) A/C: Uten Klimaanlegg Område: (+)"N" Lakk: State Blue Interiørstoff: Flight Over til fienden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrNilsen1 Posted April 18, 2007 Author Share Posted April 18, 2007 Er dette info om min bil ? Og er State Blue min farge ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
focusst Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 (edited) Er dette info om min bil ? Og er State Blue min farge ? Det er bilen din ja, og fargen din Edited April 18, 2007 by focusst Over til fienden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrNilsen1 Posted April 18, 2007 Author Share Posted April 18, 2007 Supert, takk skal du ha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts