Zetec-S Posted September 3, 2004 Posted September 3, 2004 Har prøvetestet 17` mine. Prøvetestet siden, felgene er skitne som fy, utslitte dekk, og ikkje nok luft i til å kjøre. Men men, måtte se koss de såg ut på bilen likevel... Først førersiden framme: Så et bilde av bakenden, samme side: Sidebilde, førersiden: Bak på passasjersiden: Front/side bilde av førersiden: FAQ`s: Eg veit at den ser litt ut som ein moonbuggy, men eg treng nye dekk først, så senking er litt nede på listen for øyeblikket.(Naboen min syns det såg fett ut, og han kunne kanskje skaffe meg rabatter!! )Veit og at det er altfor lite luft i eine bakdekket.
GulenPower Posted September 3, 2004 Posted September 3, 2004 synst det såg veldig bra ut !! såg faktisk ut som 18" hadde glidd rett på den bilen. ihvertfall utifrå bilda. men gå ikkje for noke under 17" ihvertfall.
TurboX Posted September 4, 2004 Posted September 4, 2004 Knalltøft -TurboX- '91 Sierra IS Turbo *prosjekt* '79 Capri 2.8 *prosjekt* '86 BMW E30 320i *kommende prosjekt* '86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*
ford-racing Posted September 6, 2004 Posted September 6, 2004 var gaske høy da! senken "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
Zetec-S Posted September 6, 2004 Author Posted September 6, 2004 Eg veit den er altfor høg, men som sagt så må eg prioritere dekk og andre nødvendige ting først, moonbuggy looken får no holde ei stund. Men det blir sikkert ei stund før eg får de på likevel...18` hadde vært noe ja...
Rockfordman Posted September 6, 2004 Posted September 6, 2004 Det var veldig pent 82 Mk1 Fiesta Xr2 prosjekt.
Recommended Posts