Guest mondeoGLX Posted April 11, 2007 Posted April 11, 2007 Har RS front, så kanskje en RS bakfanger hadde vært noe. Men problemet da er bare at jeg kun finner RS bakfanger til sedan, og den passer jo ikke til min stv, og at jeg har hengerfeste. Er det noen sjeler der ut som har forslag for litt stiligere bakfanger enn den originale? Evt. bilde eller nettside?
Konsmo Posted April 11, 2007 Posted April 11, 2007 (edited) Har RS front, så kanskje en RS bakfanger hadde vært noe. Men problemet da er bare at jeg kun finner RS bakfanger til sedan, og den passer jo ikke til min stv, og at jeg har hengerfeste. Er det noen sjeler der ut som har forslag for litt stiligere bakfanger enn den originale? Evt. bilde eller nettside? Vet ikke hvorda det blir ang henger feste. men får man ST200 med henger feste?? I så fal bør det vær mulig og få tak i noe! Hadde satsa på ful pakke hadde jeg våre deg! Styla stv med sota vindu er nydelig! Edited April 11, 2007 by Konsmo -=Mondeo 2.0 SI 16V=- Solgt-=Volvo 240 GL=--=Hiace arb bil=--=Mondeo 07 stw Titanium=-
HansenRS Posted April 15, 2007 Posted April 15, 2007 Stasjonsvogn leveres jo ikke med noe rs bakfanger, men den hadde noe ekstra lister under bakfangeren slik det skulle matche sideskjørtene og frontfangeren, (mulig den ble kalt for rs bakfanger med di listene) men fangeren var jo fortsatt org. Trur listene kunne monteres/demonteres, ikke noe som var støpt fast, uten å være sikker Mulig du får tak i noe st200 kopi bakfanger til stv, er ikke sikker... Når det gjelder slepekrok får du jo mye forskjellige leverandører, så om du må kappe eller ikke er jo ikke lett å si da det er så mange forskjellige patenter Gammlingene har ei list under bakfangeren på stv, og den ser ikke dum ut, trur det er org. siden bilen ikke har noe rs fangere, så om du ikke har den, kunne du prøvd å sett om dem har en slik på bilopphuggeriene? Om du har den kan du kansje bare pynte opp hekken med dobble utblås og sotete baklykter? Gjør sikkert mye det
Recommended Posts