Jump to content

Recommended Posts

Posted

noen som har noen gode triks til å få ut blyplomba som sitter i bensintrykkregulatoren?

må jeg skru av skiten og varme det opp?

Posted

Bare til å stikke inn ein liten skrutrekker på midten av den!

den alu koppen er syltynn!

no problmos :)

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Posted

HÆ?!

Ta å bank med ein liten hammer da! når du har fått høl i den så vipper du den bare ut!

Har aldrig hatt detta problemet når eg har tatt "hinna" på cosworther før :blink:

 

Ikkje for å være stygg men.. skal du virkelig stille bensintrykket sjøl..?? :unsure:

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Posted

prøvde såvidt med hammer også, men tenkte jeg skulle spørre her i tilfelle det var en smartere løsning.. skal se på det i morgen når jeg har tid..

Posted

-Hvorforskal du justere bensintrykket? :blink:

287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc).

Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++

Posted

Når du chipper bilen vell!

Det er så mange meininger om dette.. noen sier at det ikkje er nødvendig, andre er sikkre på at det må gjøres!

 

Grunnen til at eg gjorde det den gangen eg chippa var at eg snakka både med Morten (cosworth import)

og Jon Jamtvedt om det,

2 stykker eg stoler på, og meiner har rimelig god peiling på cosworth...

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...