Guest nyjordet Posted April 11, 2007 Share Posted April 11, 2007 (edited) Var ute og spant nettopp, plutselig blir det litt rar lukt, og nå fungerer ikke clutchen, er det lammelene som må byttes ? Når jeg trør inn clutch pedalen og motoren ikke er igang skjer det ikke noe spesielt, men når den er i gang er det nessen som den "hakker" litt forsjiktig.. Edited April 11, 2007 by nyjordet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nyjordet Posted April 11, 2007 Share Posted April 11, 2007 Ingen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pzycho Posted April 11, 2007 Share Posted April 11, 2007 utslitt, bytt hele dritten.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nyjordet Posted April 11, 2007 Share Posted April 11, 2007 Da skal jeg bare bestille clutchsett? jeg har utløserlager, for det viste jeg var gåent.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted April 17, 2007 Share Posted April 17, 2007 Skal vedde for at svinghjulet ditt er blått også, å da må du dreie det av eller skaffe deg et nytt . Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sierra_2l Posted April 17, 2007 Share Posted April 17, 2007 (edited) Tror ikke du må gjøre mer enn å bytte clutchen jeg.. Nesten opplevd samme, bare den røyk ikke når jeg skulle spinne.. Gjorde ikke med svinghjulet jeg.. Men byttet trykkplata også. Edited April 17, 2007 by Sierra_2l Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Tror ikke du må gjøre mer enn å bytte clutchen jeg.. Nesten opplevd samme, bare den røyk ikke når jeg skulle spinne.. Gjorde ikke med svinghjulet jeg.. Men byttet trykkplata også. vis det er blått eller har blåskjær må det byttes Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SieRRa Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 vis det er blått eller har blåskjær må det byttes Nok med å pusse over svinghjulet med 800 pussepapir. Trenger ikke å skifte svinghjul uten at det er sprekker eller skader på det ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jacp Racing Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 Hei. Eg har hatt lignende problem med clutchen min og, men lurer på kor eg kan få tak i ny clutch eller ein forsterka ein. Har lurt på å bestille frå burton power, men aner ikkje kva det heiter på engelsk. Nokon som kan hjelpe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts