Jump to content

Pyntelistene på dørene


Guest Sonic_N

Recommended Posts

Guest Sonic_N

På min Sierra er disse ødelagt i forkant, og delvis løse.

Er det noe sted man kan få kjøpt nye slike, eller tilnærmet nye? Har prøvd å sjekket med huggerier o.l men får samme svar, at de er enten brukket, eller ødelagt på annen måte.

Link to comment
Share on other sites

på min bil har jeg en søvfarga teip som er laget for å være på sidene der lista skal være. synes det ser fint ut på min bil.

tror de selger det på biltema og det er ikke så veldig dyrt heller.

DSC00019-1.jpg

sierra sedan 2.0 gl 1987. + cosworth 4x4 delebil så her blir det cosworth (en dag):)
sierra sedan 2.0i 1987
sierra sedan 1.8 turbodiesel 1992 (bruksbil)

toyota landcruiser lj70 1986mod

Link to comment
Share on other sites

Guest IP duden
på min bil har jeg en søvfarga teip som er laget for å være på sidene der lista skal være. synes det ser fint ut på min bil.

tror de selger det på biltema og det er ikke så veldig dyrt heller.

DSC00019-1.jpg

 

ikke dumt ikke dumt, teipen passet fint på bilen den :) men trenger jo ikke ha noe i det hele tatt heller, like fint det også ^_^

Link to comment
Share on other sites

er fint uten også ja, er bare det at det er huler bak lista som da må sparkles/sveises igjen og da må det jo også lakkes.

sierra sedan 2.0 gl 1987. + cosworth 4x4 delebil så her blir det cosworth (en dag):)
sierra sedan 2.0i 1987
sierra sedan 1.8 turbodiesel 1992 (bruksbil)

toyota landcruiser lj70 1986mod

Link to comment
Share on other sites

Guest Sonic_N

Jeg har CLX-utgaven ja, men det kan se ut som om at bak lista, så er det bare lim, men det kan jo være bare helt i framkant, eller bakkant da. jeg vet ikke. Men jeg skal ta en runde å se om jeg får tak i nye lister.

Link to comment
Share on other sites

ja er lim og men er noen små firkantete hul bortover der lista går.

sierra sedan 2.0 gl 1987. + cosworth 4x4 delebil så her blir det cosworth (en dag):)
sierra sedan 2.0i 1987
sierra sedan 1.8 turbodiesel 1992 (bruksbil)

toyota landcruiser lj70 1986mod

Link to comment
Share on other sites

Jeg har CLX-utgaven ja, men det kan se ut som om at bak lista, så er det bare lim, men det kan jo være bare helt i framkant, eller bakkant da. jeg vet ikke. Men jeg skal ta en runde å se om jeg får tak i nye lister.

Ja, det går to eller tre remser med dobbeltsidig teip hele veien.. CLX, den med de breie listene med rødt inni? eller svart med chrom inni?

Link to comment
Share on other sites

Guest Sonic_N

sierra.jpg

 

Flere bilder på www.la5ama.com

 

De er svarte med crom inni ja. De er litt løse i framkant, og 4-5cm er brukket av, så det ser ikke så pent ut egentlig. Så jeg må få fiksa litt her og der iløpet av våren :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Vet at dem på ford selger nye av den tynne typen som kom på de siste clx`ene..Og facemotorsport har nye til cosworth...(helsvarte)

Hvilken type er det du har?

 

 

veit du hva ford tar for disse listene ?

Present :

Ford Mondeo Stv 2000 mod

Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod

 

Past :

Ford Sierra Sedan 1988 mod

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...