Guest wolf racing Posted April 8, 2007 Share Posted April 8, 2007 har itte og let igjenom hele forumet om den prosjekt tråden til han wingdud(sierra cosworth stv)men finner det ikke???har du gitt opp wingdud eller er det ferdig?hilsen en som er spennt på prosjekte ditt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted April 8, 2007 Share Posted April 8, 2007 http://www.cosworth.no/forum/index.php?showtopic=1849 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tmars Posted April 8, 2007 Share Posted April 8, 2007 (edited) Ble det stopp med prosjektet? Edited April 8, 2007 by rogern Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted April 8, 2007 Share Posted April 8, 2007 Prosjektet har stått på vent en stund, p.g.a endring av planer og påvente av deler. Håper stadig at jeg skal få den lakka og på veien i løpet av året. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hovden Racing Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 Prosjektet har stått på vent en stund, p.g.a endring av planer og påvente av deler. Håper stadig at jeg skal få den lakka og på veien i løpet av året. Ser rimelig strøkent gjort ut Blir meget rå viss du lakker den magenta iallfall Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossie_storm Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 noe spes du er på jakt etter wingdude? Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 Venter på rouse skjørt, i tillegg skulle jeg ha funnet en spoiler til bakluka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 Har fått det for meg at du fikk den godkjent og solgte den jeg. Merkelig hjerne jeg har Ble positivt overrasket nå, og gleder meg til videre arbeid på det prosjektet Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
351RS Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 Fytterakkern for et kult prosjekt. Mulig det er bare meg men kombinasjonen Stv, cossie, 4X4 har jeg ikke sett før, Rått, å meget seriøst byggd. Åsså AC å. Må få dette ferdig, vært rått å sett på "skogen". Min prosjekttråd: http://www.fordclubn...hetsprosjektet/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 Er nok flere slike bygg som eksisterer, i alle fall eksisterte. En som ble vraka for et par måneder siden, men vet om minst to til, usikker på om de er godkjente som min men... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossie_storm Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 Den fra halden tenker du på kjeil? Den var vel godkjent ombygd, men ikke forsikret som det, så han fikk ikke igjen noe der Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 Den jeg tenker på ja, den var ikke godkjent hos BT, men hadde papirer på godkjent ombygging fra Ford. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossie_storm Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 okay, sånn det var ja Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.cosworth Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 Synes å huske det var et slikt prosjekt til salgs for ikke lenge siden. Ser veldig bra ut dette. -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
351RS Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 Den jeg tenker på ja, den var ikke godkjent hos BT, men hadde papirer på godkjent ombygging fra Ford. Ja, åssn gikk det å få det godkjent, fortell. Min prosjekttråd: http://www.fordclubn...hetsprosjektet/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 Har noen kontakter som hjalp meg med papirer fra Ford, i tillegg viste jeg bilen hos en trafikkstasjon som har godkjent utallige ombygde biler tidligere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuszi Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 skien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 Trafikkstasjonen er i skien ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts