Guest drezz Posted July 31, 2007 Posted July 31, 2007 Tømte du bare original katten? Eller byttet du den ut? Jeg har tatt ut innholdet i min fordi den gikk tett for noen måneder siden. Nå kjører jeg rundt med en lyd som lingner på Calibra med effektanlegg om det sier deg noe? Viss jeg slår et metallrør inni katten, slik at den kiler seg slik at eksosen ikke får gå ut i "tom rommet", men bare går rett gjennom.. Får jeg da bort lyden? :/ Jeg gjorde ingenting.. bilen var slik når jeg kjøpte den. Men det han sa var at den hadde gått tett en stund og til slutt bare spyttet det ut ellernoe. Lyden vet jeg ikke da jeg vet at jeg har frieksos ut av noe greier som sitter på manifolden foran. Vet ikke hva det er, men skal fikses
NeDD Posted July 31, 2007 Posted July 31, 2007 Ok xr4ti: Hvordan ble det etter oljebytte? Var det vert jobben? Tenker i forhold til pris kontra effekten du fikk
xr4ti Posted August 1, 2007 Author Posted August 1, 2007 Tikkingen er nok der forsattm men det kommer nok av "slitte" løftere! har ikke noe med kamskifte å gjøre! nå var det ikke så kostbart for min del, og jeg syntes det er verdt det, helt klart en mer kjøreglad bil nå, MEN det er ikke noen racingmotor!
Reaktor Posted August 6, 2007 Posted August 6, 2007 Noen som vet om samme oppsett som beskrevet her fungerer på 1.8 literen som sitter i mk2? Ford Mondeo 2.0 1995 sedan Ford Mondeo 1.8 2000 stv BMW 316i 1991 (solgt)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now