Jump to content

92 Ford Sierra Cosworth 4x4


driver

Recommended Posts

Lurer på hva jeg kan få for min Sierra? rett pris ( noe jeg ikke vet) så drar den, bilen er gått 88000. Har bygd den selv i fjor, den trenger litt vedlikehold, den er bygd på ei mørke blå ramme og resten er svart. motor (ikke trimmet),gear og drivverk er 100%. Men den trenger lakk for å bli strøken, noen foringer trenger også å bli byttet. Interiør er så godt som strøkent. 2 små bulker som jeg vet om ( ikke rare greiene) Litt småpusk gjenstår og gjøre, bilen kan registreres som vanlig sierra eller om du vil registrere den som Cosworth. er åpen for spørsmål. Bilen befinner seg i Mo I Rana.

 

Mob.48290905

Edited by driver

Mondeo 2.5 V6 95

Link to comment
Share on other sites

Annonseteksten for biler til salgs (unntatt hele delebiler) skal inneholde følgende.

Hele modellnavnet og motorstørrelse.

Årsmodell.

Karosseritype, og antall dører.

Kilometerstand.

Farge utvendig.

Girsystem, som manuell eller automat.

Noen linjer om tilstanden, og eventuelle mangler/defekter. Mangler er også slik som,

ikke skilter eller ikke utført/godkjent periodisk kjøretøykontroll, og/eller ikke betalt årsavgift

Link to comment
Share on other sites

Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma.

 

Informasjon som kreves i samtlige annonser

Telefonnummer.

Hvor i landet salgsobjektet befinner seg. Minimum fylke skal angis.

Prisantydning.

 

Emneoverskriften skal tydelig fortelle hva som skal selges eller kjøpes.

 

Annonseteksten for biler til salgs (unntatt hele delebiler) skal inneholde følgende.

Hele modellnavnet og motorstørrelse.

Årsmodell.

Karosseritype, og antall dører.

Kilometerstand.

Farge utvendig.

Girsystem, som manuell eller automat.

Noen linjer om tilstanden, og eventuelle mangler/defekter. Mangler er også slik som,

ikke skilter eller ikke utført/godkjent periodisk kjøretøykontroll, og/eller ikke betalt årsavgift.

 

 

 

Forumbrukere med status gjest, kan kun poste annonser av merket Ford, eller FoMoCorelaterte bilmerker.

Kun klubbmedlemmer kan annonsere i Diverse selges og kjøpes.

 

Når gjenstanden er solgt/kjøpt, rediger emneoverskriften til SOLGT/KJØPT, skriv aldri SLETT i emneoverskrift eller annonsetekst,

Link to comment
Share on other sites

Har du papirer på Cosworth delene som er brukt for å bygge opp bilen?Viktig når biltilsynet forlanger det når den skal godkjennes.

 

Det er ikke deler av en cosworth som er brukt, det er en komplett bil som er flyttet over til en norsk ramme og ja papirene som biltilsynet trenger for å godkjenne bilen for ombygging er i orden

Mondeo 2.5 V6 95

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...