KajKnoz Posted March 30, 2007 Share Posted March 30, 2007 Hei.. Ønsker å kjøpe en leppe som jeg kan montere på is-fangeren min. Er en sierra mk1.. Har du noe som kan funke du vil kvitte deg med, så kan jeg kontaktes via pm, msn eller mobil msn: djkaj@online.no mobil: 92897263 Båt & Bil Teknikk Link to comment Share on other sites More sharing options...
KajKnoz Posted May 29, 2007 Author Share Posted May 29, 2007 trenger fortsatt denne leppa hvis det er noen som har Båt & Bil Teknikk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asil Racing Posted May 29, 2007 Share Posted May 29, 2007 trenger fortsatt denne leppa hvis det er noen som har har en laguna leppe , gi meg et bud Link to comment Share on other sites More sharing options...
KajKnoz Posted May 29, 2007 Author Share Posted May 29, 2007 er denne i bra stand eller? mulighet til å enten legge ut et bilde eller sende et bilde til meg? Båt & Bil Teknikk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asil Racing Posted May 29, 2007 Share Posted May 29, 2007 den er helt fin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mazdafun Posted May 29, 2007 Share Posted May 29, 2007 (edited) veldig OT, men åssen har du fått den så blank..? min er så matt.. Edited May 29, 2007 by mazdafun Link to comment Share on other sites More sharing options...
KajKnoz Posted May 29, 2007 Author Share Posted May 29, 2007 den er helt fin sendt deg en pm Båt & Bil Teknikk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted May 29, 2007 Share Posted May 29, 2007 veldig OT, men åssen har du fått den så blank..? min er så matt.. Kan fortelle deg det jeg, for det er jeg som har tatt dem bildene, plastik fornyer! Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mazdafun Posted May 29, 2007 Share Posted May 29, 2007 Kan fortelle deg det jeg, for det er jeg som har tatt dem bildene, plastik fornyer! takk takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts