Jump to content

Brukbare sommerdekk ø/kjøpt

Recommended Posts

Guest LaLinea
Posted (edited)

Tre krav til de: Ikke skade som sprekker å hakk, de skal ikke være totalt blankslitte, ikke FOR skakk slitte(kjørt med feil spissing el camber) og behøver ikke holde hele sommeren.

Edited by LaLinea
Posted

hoi. har 1stk bf gooderich 205.45.16 (meget bra mønster,ikke kantslitt) og 2 stk 215.40.16 fulda extremo (greit mønster,antydning til kanslitt) billig! mvh S.L,gjøvik. 90739220

Guest LaLinea
Posted
hoi. har 1stk bf gooderich 205.45.16 (meget bra mønster,ikke kantslitt) og 2 stk 215.40.16 fulda extremo (greit mønster,antydning til kanslitt) billig! mvh S.L,gjøvik. 90739220

Veldig intressangt! 600,- for de to? Bilde av mønsteret hadde vært fint. Men mangler fortsatt to fordi alle mine fire er blanke:(

Posted

600,- for de 2 stk 215 dekka er greit! ev 800,- for alle 3dekka. mail me ditt mob nr,så sender jeg deg bilde av mønsteret på mms. mvh Stian

Guest LaLinea
Posted

Myyyye medre om du har sendt på mail eller MSN. Men det er heller ikke noe problem å ta en tur ned til Gjøvik. Men kommer fortsatt ikke langt med tre dekk.

Posted

ok ok,msn har jeg ikke og mail er litt køddete å sende til fra denne tel min,men kan prøve. du bestemmer sjøl om du vil ha de 2 elr 3 seff. sender du meg mail adr da? pm eller på 90739220

• 2 weeks later...
Guest LaLinea
Posted
ok ok,msn har jeg ikke og mail er litt køddete å sende til fra denne tel min,men kan prøve. du bestemmer sjøl om du vil ha de 2 elr 3 seff. sender du meg mail adr da? pm eller på 90739220

Da er de to dekka kjøpt. Noen andre som har et par 215/40-16 liggende???

Guest LaLinea
Posted (edited)

BUMP samme om det er 205/45-16 el 215/40-16 bare det er to like dekk dimensjoner.

Leste akkuratt tråden Liv og røre å har ikke fått med meg bumperegelen :(

Edited by LaLinea
Guest LaLinea
Posted

Maaasse penger. Vil ha brukt.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...