Guest Rabbit Posted March 29, 2007 Share Posted March 29, 2007 Skal pulverlakkere toppdekselet på cosworth`n og lurte på om hvem som er å anbefale til slikt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pzycho Posted March 29, 2007 Share Posted March 29, 2007 hør med racefix motorsport.. www.racefix.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åshøgda-raceway Posted March 29, 2007 Share Posted March 29, 2007 spørs jo hvor du bor,men jeg er veldig fornøyd med han som gjorde mitt. sandblåste først,pulverlakka det svart og klarlakk. så freste han det på toppen. dem har alle mulig slags farger. ligger i moelv trond olav skar 95068463 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per-joar Posted March 29, 2007 Share Posted March 29, 2007 spørs jo hvor du bor,men jeg er veldig fornøyd med han som gjorde mitt. sandblåste først,pulverlakka det svart og klarlakk. så freste han det på toppen. dem har alle mulig slags farger. ligger i moelv trond olav skar 95068463 Mye tok han for topp dekslet ditt ronny? Har en is som jeg skal ha inn en 6 er i, lurte på å lakke toppdeksla på den, det gjør seg det. Har du forresten noe kjennskap til temp måler til eksos/manifoil? Per-J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åshøgda-raceway Posted March 29, 2007 Share Posted March 29, 2007 husker itte mye det ble jeg,hadde no hjul og understell til pulverlakkering også. rundt 400 for toppdekselet tenker jeg.han er ikke dyr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per-joar Posted March 29, 2007 Share Posted March 29, 2007 husker itte mye det ble jeg,hadde no hjul og understell til pulverlakkering også. rundt 400 for toppdekselet tenker jeg.han er ikke dyr. Det var da langt fra ille!! hmm ikke lange veien heller, det vi kaller nabo oppi Furnes Har 4 crome felger til ford, trur de heter crome spoke, kjenner du til de?? Noen forslag til åssen jeg kan få til noe artig ut av 2,9 v6 eren jeg har?? Kammer å slik er vel mye styr?? Grenrør? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marius_bentzen Posted March 29, 2007 Share Posted March 29, 2007 Jenspeed tar "innbytte" koster 500 kr tror jeg, mener det var det jeg betalte. Da får du et samme dagen, pluss at du kan velge farge (blå og sort) Mange fordeler med Jens vet dere..... Kosmos gla påske Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts