MrFord Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 jeg skal prøve å dra med en pen gjeng ditt hvertfall:) så folx.. vi snakkes der borte “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spartababe Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 Meldt pent vær Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per-joar Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 du kan jo sjekke hvor lang tid det tar med toget. Kan hente og levere deg på stasjonen i Drammen. Tar vel 2 timer til drammen mener jeg å huske tok toget hjem til hamar engang, men hadde vært kult det. jobber på torsdag men ferdig ved 8 tidaen på morgen så, også skal jeg hjem til hamar etterpå så. skal sjekke litt jeg, så får du svar i løp av kvelden Per-J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gatebilmannen Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 Sleng dere på a! Vi er en gjeng med sierraer som kjører i 6 tiden fra tønsberg! Skal komme tidlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per-joar Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 (edited) Blir ikke noe Harry tur på meg gitt, måtte jobbe gitt, kjipern!! hmm, men men Edited April 3, 2007 by Per-joar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gatebilmannen Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 Blir ikke noe Hatty tur på meg gitt, måtte jobbe gitt, kjipern!! hmm, men men kjipern! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SierraCL Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 Hvordan går kjøreruta fra Buskerud? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrFord Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 du kan f.eks kjøre å møte oss på jessheim kl 8;P “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson Link to comment Share on other sites More sharing options...
tmars Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 Polisen gleder seg til å ta i mot dere! http://www.nettavisen.no/verden/article957461.ece Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spartababe Posted April 7, 2007 Share Posted April 7, 2007 Noen som tok bilder? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts