kinny Posted March 22, 2007 Posted March 22, 2007 Til min kjære mondeo -95 mod. Har tidligere i dag satt ut "annonse" her ang automatkasse og luftmengdemåler til bilen min, brukt. Noen som har tips til noen som selger dette billig? noen som importerer slike ting eller noe? Tar imot alle tips med takk! -Rådløs-
Koks Posted March 22, 2007 Posted March 22, 2007 Til min kjære mondeo -95 mod. Har tidligere i dag satt ut "annonse" her ang automatkasse og luftmengdemåler til bilen min, brukt. Noen som har tips til noen som selger dette billig? noen som importerer slike ting eller noe? Tar imot alle tips med takk! -Rådløs- www.bruktbildeler.com kanskje det er en mulighet?
Konsmo Posted March 24, 2007 Posted March 24, 2007 Kansje du finner det du trenger her?? Link -=Mondeo 2.0 SI 16V=- Solgt-=Volvo 240 GL=--=Hiace arb bil=--=Mondeo 07 stw Titanium=-
xr4ti Posted March 24, 2007 Posted March 24, 2007 her ? Gammel annonse, men kan jo prøve!Til min kjære mondeo -95 mod. Har tidligere i dag satt ut "annonse" her ang automatkasse og luftmengdemåler til bilen min, brukt. Noen som har tips til noen som selger dette billig? noen som importerer slike ting eller noe? Tar imot alle tips med takk! -Rådløs-
Recommended Posts