Guest Djohannessen Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 Noen som liker litt Sint musikk hær? Tenkte vi kunne dele litt informasjon og anbefalinger med hverandre Dimmu Borgir, Kamelot, Hammerfall, In flames, Bullet for my valentine, Killswitch Engage. +++++ Anbefales ifra nrk urort : Mirror of madness og AnoxiA. Hate listepop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pogona Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 My dying bride, Burzum, Einherjer, Bathory, Gåte, Lumsk, Iron Maiden, ACDC, Kizz, Arcturus, Rammstein, Pain, Voivod, Motley crue, Sepultura, Satyricon, Morbid, Megadeth og PANTERA speed freak - going nowhere, real fast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loffen Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 Slayer, Hatebreed, Slipknot, System of a down,Children of bodom, devildriver, Disturbed, Machine Head, Korn,Killsswitch Engage, Biohazard, Godsmack, Marilyn Manson, Entombed... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cosworth_91 Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 metal er ikke musikk, metal er bare bråk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Djohannessen Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 hoho, nå skal det lastes ned hehe:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest drezz Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 Bullet for my valentine, Funeral for a friend, Breaking Benjamin, Darkseed, Tristania, Story of the year, Smile empty soul. Disturbed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mheimly Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 ikke ailt er bråk pantera har mye bra da...ser mye bra grupper hær da....men spiller egentlig mer country enn metal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pogona Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 metal er ikke musikk, metal er bare bråk. smaken er som baken. og når mangen liker metal ka gir deg rett til å avgjør korvidt det er bråk eller ikkje? eg like ikkje trance eller gud veit ka du hørre på men eg plage ikkje deg med mine meininga om det av den grunn. speed freak - going nowhere, real fast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mazdafun Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 metal er ikke musikk, metal er bare bråk. amen smaken er som baken. og når mangen liker metal ka gir deg rett til å avgjør korvidt det er bråk eller ikkje? eg like ikkje trance eller gud veit ka du hørre på men eg plage ikkje deg med mine meininga om det av den grunn. helt greit å mene forskjellig.. men hvorfor på et BIL-forum....? er da nok offtopic i detta forumet fra før av.. min mening da... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cosworth_91 Posted March 19, 2007 Share Posted March 19, 2007 smaken er som baken. og når mangen liker metal ka gir deg rett til å avgjør korvidt det er bråk eller ikkje? eg like ikkje trance eller gud veit ka du hørre på men eg plage ikkje deg med mine meininga om det av den grunn. Var bare et utsagn.. Country Link to comment Share on other sites More sharing options...
ford-racing Posted March 19, 2007 Share Posted March 19, 2007 nye skiva til el caco er meget bra! "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta_xr2i Posted March 19, 2007 Share Posted March 19, 2007 hehe , er altetende (nesten) men går mest på listetopp fra 90-98 her da 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi Link to comment Share on other sites More sharing options...
GranadaMK1 Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 Metallica.... gleder meg til konserten 10 juli Granada MK1 Sta.Vogn Chevy V8 1977mod Capri MK1 1300GT 2.0 Cosworth 1969mod Chevy Silverado pickup 6.6TDI 2001modChevy Corvette Stingray L82 1976mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
HPL Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 Når jeg skal trene HARDT, er det Dimmur Borgir, Korn, Ramstein og sint Limp Bixkit som durer i ørene. Det j#¤@a vektene SKAL opp når jeg hører sånn musikk. Da skal det pumpes til det røsker og ryker i armer, rygg, bein og bryst! 1998 Volvo S80 - 231hk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder`n Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 Jeg har en sang av Sissel Kyrkjebø på repete når jeg trener... Blir så sinna da atte.... Peder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas.A Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 1349, ACDC, Alas, Alastis, Alice Cooper, Alice In Chains, Amnesia, Amorphis, Anathema, Ancient, Ancient Rites, Angel corpse, Apocalyptica, Atrocity, Autopsy, Bathory, Bay Laurel, Beseech, Black Sabbath, Bloodthorn, Borknagar, Burzum, Cannibal Corpse, Carcass, Carpathian Forest, Cathedral, Cemetary, Chaos Opera, Children Of Bodom, Cocteau Twins, Corrosion Of Conformity, Cradle Of Filth, Cruachan, Cryptal Darkness, Danse Macabre, Darkthrone, Darkwell, Dawn, Deicide, Dellamorte, Devin Townsend, Dies Ire, Dimmu Borgir, Disturbed, Dixie Chicks(!!), Draconian, Dream Theatre, DumDum Boys, Einherjer, Embraced, Emperor, Empyrium, Enslaved, Enthral, Entombed, Enya, Evanescence, Faith No More, Fear Factory, Finntroll, Flowing Tears, Forest Of Shadows, Frost, Gorgoroth, Gåte, Hammerfall, Helheim, HIM, Hownling Syn, Hypocrisy, Hypocrite, Ildfrost, Immortal, In Flames, Inkubus Sukkubus, Iron Maiden, Isengard, Jack Off Jill, Jerry Cantrell, Johnny Cash, Kari Rueslåtten, Katatonia, Kiss, Kittie, Koldbrann, Korn, Kovenant, Lacuna Coil, Lake Of Tears, Lemented Souls, Limbonic Art, Live, Lumsk, Lynard Skynard, Madder Mortem, Madrugada, Magica, Marilyn Manson, Mayhem, Megadeth, Meshuggah, Metallica, Mew, Monster Magnet, Moon Lore, Moonspell, Morbid Angel, Morphine, Motorpsycho, Muse, My Dying Bride, My Sixth Shadow, Nagelfar, Necrophagia, Neptune Towers, Nightingale, Nightwish, Nine Inch Nails, Nirvana, No Use For A Name, Old Man's Child, Omnio, Opeth, Ozzy Osbourne, Pain, Pantera, Paradise Lost, Pearl Jam, Pink Floyd, Radiohead, Rammstein, Ram-Zet, Red Harvest, Red Hot Chili Peppers, Samael, ***** Claus, Satyricon, Seigmen, Sentenced, Sepultura, Six Feet Under, Sister Of Mercy, Slayer, Slipknot, Sodom, Soulfly, Soundgarden, Strapping Young Lad, Susperia, System Of A Down, Swans, Testament, Temple Of Rain, The 3rd And The Mortal, The Gathering, Theatre Of Tragedy, Therion, ThyrfingTiamat, Tool, Tori Amos, Tristania, Type O Negative, Ulver, Vader, Ved Buens Ende, Venessa Mae, Windir, Within Tempation, Zeromancer <-- Litt av hvert man hører på I'm off.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierraTIC Posted March 29, 2007 Share Posted March 29, 2007 rammstein Link to comment Share on other sites More sharing options...
96mondeo4x4 Posted April 7, 2007 Share Posted April 7, 2007 sint musikk? Trine Rein, Vaya condios, som tidligere nevnt Sissel, eller hva med Napalm Death? Begynner bare å le når jeg hører på det....*galskap* 1996 Ford Mondeo 2.0 4x4 Kombi Og noe anna fordmorro, 2000 Audi A4 TQ Avant 2000 Audi A3 1.8T 2004 Audi A3 Latskap (samboerens) 2008 Renault Traffic arbeisbil Link to comment Share on other sites More sharing options...
lowman Posted April 7, 2007 Share Posted April 7, 2007 (edited) vil gjerna anbefale mitt eget band til endel av dere som har skrevet her allerede lowdown heter det. stikk inn på hjemme sia våres og sjekk ud litt .er diverse videoer og musikk der www.lowdownmetal.com og myspace sia våres som er www.myspace.com/lowdownmetalcom forøvrig så høre eg på band som...pantera,chimaira,lamb of god,dimmu borgir.immortal,decapitated,blood red throne,hatebreed,slipknot,skinlab,machine head,soulfly,sepultura,korn,fear factory,meshuggah,noe inflames,zyklon,emperor,a perfect circle,tool,otep,opeth,edge of sanity,dream theatre,deftones,darkane,strapping young lad,coal chamber,clawfinger,the agony scene,slayer,killswitch engage,static x,type o negative,zeromancer,insense,seigmen,mr bungle,faith no more,kovenant,devildriver,behemoth,ramzet,propain,necrophagist,necrophagia,spine shank,white zombie,susperia,rob zombie,pluss pluss pluss:) og dem som ikke liker metal kan vel bare la være og kommentere her inne på denne tråden .og metal er faktisk mer enn bare bråk.er tydeligvis noen som ikke har peiling.kan anbefale en musikk dvd som heter"metal,a headbangers journey"..den bør ses av mange som slenger ut kommentarer at metal ikke er musikk. smaken er alltid forskjellig..men å slenge ut kommentarer at metal ikke er musikk..blir bare idiotisk.sier mer om dem som kommer me slike kommentarer enn om metal .har sjøl alltid drevet med musikk.er fjerde generasjon trommis i familien.har spilt trommer i 22 år.og spiller også gitar og bass.på 12 året.sjøllært det også. Edited April 7, 2007 by lowman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts