Guest gatebilmannen Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 (edited) Noen her som har eller vet om en side jeg kunne ha slengt opp bildene av prosjektet mitt? Hadde tenkt og lage en Prosjekt tråd her, men vil sikre meg plass til bildene mine først før jeg lager! Noen som kunne hjelpe meg? Mvh Gatebilmannen Hvis ikke denne posten passer inn her så er det bare og flytte den til ett annet sted! Jeg var litt i tvil om hvor jeg skulle skrevet denne posten! Edited March 14, 2007 by gatebilmannen
Sierra IS-RS Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Noen her som har eller vet om en side jeg kunne ha slengt opp bildene av prosjektet mitt? Hadde tenkt og lage en Prosjekt tråd her, men vil sikre meg plass til bildene mine først før jeg lager! Noen som kunne hjelpe meg? www.photobucket.com Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By: 2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift... Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT Bmw 523 98 Mod Yamaha RX1 Mountain 06
Guest gatebilmannen Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 www.photobucket.com Fungerer det bra? Har hørt at bildene dine forsvinner etter en stund jeg..
Sierra IS-RS Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Fungerer det bra? Har hørt at bildene dine forsvinner etter en stund jeg.. Ikke hatt problemer med d jeg, 90 % av alle her inne bruker det jo Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By: 2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift... Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT Bmw 523 98 Mod Yamaha RX1 Mountain 06
Curb Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Fungerer det bra? Har hørt at bildene dine forsvinner etter en stund jeg.. Kun når du fjerner dem selv, forandrer på mappene eller flytter bildet til annen mappe slauk photo
Guest Erik Braseth Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Hvor stor plass har man tilgjengelig, og er det bare bildefiler og .flv man kan lagre (og gjøre tilgjengelig for nedlasting)?
Henning--- Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Fungerer det bra? Har hørt at bildene dine forsvinner etter en stund jeg.. har brukt pohotbucket i sikkert to år.. og det funker utmerket! har brukt bilder fra der når jeg har laga prosjekt tråd..
sierraturbo Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 bruker photobucket.com jeg og funker supert det sierra sedan 2.0 gl 1987. + cosworth 4x4 delebil så her blir det cosworth (en dag)sierra sedan 2.0i 1987sierra sedan 1.8 turbodiesel 1992 (bruksbil)toyota landcruiser lj70 1986mod
armani Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 (edited) nå funka det gitt beklager Edited March 16, 2007 by armani 2wd sierra cosworth
sierraturbo Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 å dett er? photbucket.com ja. sierra sedan 2.0 gl 1987. + cosworth 4x4 delebil så her blir det cosworth (en dag)sierra sedan 2.0i 1987sierra sedan 1.8 turbodiesel 1992 (bruksbil)toyota landcruiser lj70 1986mod
Kverna Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 man får ikke linket til photobucket-bilder på forumet her lengere, så da er det litt meningsløst å foreslå dette som et alternativ. prøv, så ser du hva jeg mener. Sorry, dynamic pages in the tags are not allowed Går ikke eller vil ikke ? Min fotoblogg
and Posted March 15, 2007 Posted March 15, 2007 Noen her som har eller vet om en side jeg kunne ha slengt opp bildene av prosjektet mitt? Hadde tenkt og lage en Prosjekt tråd her, men vil sikre meg plass til bildene mine først før jeg lager! Noen som kunne hjelpe meg? Mvh Gatebilmannen Hvis ikke denne posten passer inn her så er det bare og flytte den til ett annet sted! Jeg var litt i tvil om hvor jeg skulle skrevet denne posten! Dette er er ikke Generell bilprat, og nyttig informasjon er som regel klistret/pinned øverst i de fleste underforum. Et godt tips er å gjøre seg kjent med forumet. Svaret på problemet ditt hadde du lett funnet i Media underforumet. Snarvei Problemer med bilder? Les dette!, Hvordan legge ut bilder på forumet Mvh Admin. FCN og VCCN Sessongåpner Gardermoen søndag 4 mai 2025 Sessongåpner-gardermoen-4-mai-2025 FCN Vålerbanen 6-7 juni 2025 (Del1) FCN Vålerbanen 22-23 august 2025 (Del2) FCN på ? september. FCN Sessongavslutter Gardermoen søndag 28 september 2025 Sessongavslutter-gardermoen-28-september-2025
Recommended Posts