Jump to content

ca pris på denne sierraen ?


cossi91

Recommended Posts

Jess, kikker ett litt sierraer ;)

 

 

skal spare litt penger nå å handle en tålig grei bil, skal mekkes å skrus på til jeg får lappen ;) 10 mnd til.. men vil ha en bil som er noe å ha! hehe.

 

 

så kikka på disse,

 

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1397154 <- er den noe å ha? står samme plass som jeg bor ;) hva er den verdt sånn ca? vis jeg skulle sett på den? har ikke peiling jeg ! hehe. kunne blitt fet med alu felger å sort lakk :) standar feil på disse? kan den feks holde i 2-3 år til ?

 

 

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1393646 denne virker og tålig grei, men er bilder fra den var tålig fin, og er ikke slil lenger nå...

1988 Ford Sierra RS Cosworth WOLF Powered by RS Motor

Guardsystems.no

Link to comment
Share on other sites

Den rød er vel verdt å se på.

Det viktigste er vel egentlig å se etter rust. Det som er mest jobb å ordne i mine øyne.

Hvis du skal ha det som et slags prosjekt, er ikke akkurat dette værste bila å fikle med.

 

Om bilen holder i 2-3 år? Tja... Mest sannsynlig har du brukt opp et par biler på den tida. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ok ok :)

 

 

Blir nok mye herjing å sladding når lappen kommer, så vist bilen kunne holdt 2 år hadde jeg værdt fornøyd :)

 

 

 

 

Men ca pris for den røde? Jeg har ikke aning.. 10k +- ?

 

 

 

Men må legge meg nå, opp klokka 6 ^_^, god natt;)

 

 

edit: takker rogern, skal lese i den;)

Edited by mt5sjefen

1988 Ford Sierra RS Cosworth WOLF Powered by RS Motor

Guardsystems.no

Link to comment
Share on other sites

Guest pzycho

den hvite der ville jeg ikke vurdert engang :P kjenner historien på den :P og har bytta girkasser og differ i den maaaange ganger :P den har blitt totalt rævkjørt i flere år her, og blitt hoppa ganske kraftig med..

Link to comment
Share on other sites

takker for dere sier ifra!

 

 

kjipt å kjøpe søppel! hehe! står jo i vennesla så sier jo litt ^_^

 

 

 

 

Den røde bilen er det faktisk ei jente som kjører, har sett den kjøre rundt her :), mener dere den rød ser grei ut ?

1988 Ford Sierra RS Cosworth WOLF Powered by RS Motor

Guardsystems.no

Link to comment
Share on other sites

Guest gondl3n

Så noe harry ut, men er jo en gammel sierra så :)

Rust i drivverket, burde du sjekke veldig nøye for!

 

Bilene holder ikke lenge! Min første holdt 3uker etter lappen kom i hus!

Så regn med og bytte bil oftere :P hehe (ingen fasit)

Link to comment
Share on other sites

Sierra er vel den bilen som har tålt kjørestilen min best, og det var faktisk den tida jeg kjørte verst også, gira på turtallsperra HVER gang, smalt bilen i revers i 60km/t og begynte å rygge, masse burning, hopping, ja You name it.

 

Og lettskrudd, lett å forstå, billige deler, morsom, ligger greit på veien, masse stasj å få til den.

 

Mitt tips, uten å ha sett på linkene dine, finn en mk.I 2.0 gasser, ofte eid av godt voksne folk, greit holdt, billige og tåler masse, helst en fra 8/85 og utover.

Mk.I er bedre å sladde med også, mye mere sving.

 

Problemene mine: Forgasserdyser løsna en gang, ristinga på turtallsperre.

Girkasse, prøvde brutalt å sette bilen i gir på bånn gass uten clutch etter at en dro den i fri under kjøring(var en liten rørsplint som hadde gått).

Skifta også casterstagsforinger en gang på den.

 

Det var en bil jeg kunne stole på.

`82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier

Link to comment
Share on other sites

Den røde ville jeg ikke gitt mere en 2-3000 for...

For 10k, så burde du finne en FIN mk1, eller en grein mk2... Jeg hadde helt klar gått for en mk2 med ohc injection motor... Har en slik selv (90mod) og den har vært fin i 8 år nå, men jeg hadde vært fornøyd, hadde jeg fått 10k for den...

Link to comment
Share on other sites

Den røde så ut som en dass, masse klistremerker somtrekker ned, setetrekk som man burde få betalt for å bruke.

Den hvite så grei ut, men så ut til å være en bil jeg ville sjekka opp. Det som er sagt her bør gjøre at man bør holde seg vekk fra begge til den prisen.

`82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier

Link to comment
Share on other sites

høyre baklykt er også knust på den røde se nederste bilde. men den kvite bilen synes jeg så bra ut etter bildene.

sierra sedan 2.0 gl 1987. + cosworth 4x4 delebil så her blir det cosworth (en dag):)
sierra sedan 2.0i 1987
sierra sedan 1.8 turbodiesel 1992 (bruksbil)

toyota landcruiser lj70 1986mod

Link to comment
Share on other sites

Ok. var å så på den røde i dag. ikke noe tess... hehe, ja høyre baklykt var knust, så generelt sliten ut.

 

 

Kikker på autodb, står så jækla mange fine å greie sierrer rundt forbi i landet til 4-7000kr. men står så sinnsykt langt vekke :(

1988 Ford Sierra RS Cosworth WOLF Powered by RS Motor

Guardsystems.no

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...