Jump to content

Fjerne klistremerke fra lakk


Guest bZerk

Recommended Posts

Guest bZerk

Mulig det har vært oppe før men kunne ikke finne noe etter å ha søkt. Noen som har et godt tips for å fjerne klistremerker fra lakken? Har en stor (N) bak som jeg gjerne skulle vært foruten. Får bare pillet av en halv mm i slengen.

Link to comment
Share on other sites

Da jeg fjernet den nydelige dekaltrimmen bak på min sierra gikk det bort med litt sitrusrens og ei fille...desja på store mengder, lot det stå litt, så var det bare å gnikke...klut med varmt vann hjelper også (evt. en negl) Sitrusrens får du vel kjøpt stort sett over alt (er det samma som du renser langrennsskia dine med). Polèr til slutt, så blir det et bra resultat:)

Link to comment
Share on other sites

Guest bZerk
Da jeg fjernet den nydelige dekaltrimmen bak på min sierra gikk det bort med litt sitrusrens og ei fille...desja på store mengder, lot det stå litt, så var det bare å gnikke...klut med varmt vann hjelper også (evt. en negl) Sitrusrens får du vel kjøpt stort sett over alt (er det samma som du renser langrennsskia dine med). Polèr til slutt, så blir det et bra resultat:)

Takker for svar. Langrennski har jeg ikke sett de siste 20 åra men får vel prøve å få tak i stoffet alikevel :)

Link to comment
Share on other sites

Takker for svar. Langrennski har jeg ikke sett de siste 20 åra men får vel prøve å få tak i stoffet alikevel :)

Steder jeg vet dem har er torshov og sportsbutikker...men om limet sitter godt må du regne med å bruke MYE

det skader heller ikke lakken, bare så det er sagt

Edited by rogern
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...