Jump to content

bremsetreff 2007


Cossieman

Recommended Posts

Guest Ekornrød

hvordan er regelen for hvem som kan være med på bremsinga?kan f.eks. jeg stille med en bmw? må jeg være medlem i klubben? takk for alle svar :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Er det plass så kaaanskje vi lar den slippe innpå helt tilslutt etter Ford og klubbmedlemmer.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ekornrød

men må jeg melde meg inn?hadde jo vært greit og vite om jeg kommer med eller ikke...?har en ford også altså :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest Ekornrød

har jeg sagt at det er så **** mye da??bare lurte jeg, som du kanskje leste, så var det et spm!!!

Hvis noen som kan svare på spm. mitt på en ordentlig måte vil gjøre det, setter jeg stor pris på det.

syns det hadde vært fint om noen kunne sagt om jeg fikk plass eller ikke, så svar tas imot med stor takk!:)

Og om jeg må være medlem eller ikke...

Link to comment
Share on other sites

Har jo akkurat svart deg. Kommer du med en 316 og krommaM3speil så bremses du aller sist i solnedgangen om det er tid og ledig plass.. ;) :)

Da jeg ikke vet hvordan pågangen er mnder før et brmsetreff er dette alt hva jeg kan gi deg av info.

Link to comment
Share on other sites

er det kun bremse treff sør for dovre i klubbens regi ??

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Guest Ekornrød

det er snakk om e30 med 2.5 turbo.seriøst bygd.er ikke chrome speil nei...

skjønner det ikke er lett å svare på nå, men om jeg blir nektet hvis jeg kommer lissom...

et tips til noen her er og ikke bjeffe til med en gang noen spør om ting.går faktisk an og svare på en grei måte uten og tro at alle er idioter som det virker på noen her...

Link to comment
Share on other sites

men må jeg melde meg inn?hadde jo vært greit og vite om jeg kommer med eller ikke...?har en ford også altså :rolleyes:

 

Prioriteringen på slike treff er:

1. Klubbmedlemmer.

2. Ford

3. Andre (om det er tid/plass).

 

Så om du vil først i køen, meld deg inn!

1998 Volvo S80 - 231hk

Link to comment
Share on other sites

Jeg har meldt meg inn men det ser ikke ut til at jeg får noen giro å betale så da blir jeg vel nedprioritert der..

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Silkesvarten Ingen grunn til å deppe. Giro ble sendt dagen etter at jeg fikk PMen din så dette vil du tidsnok rekke. XR4x4 V6 på rulle ser jeg frem til. :)
Link to comment
Share on other sites

Jeg skal prøve å få den i stand til det første treffet men kan ikke love det. Men jeg har to xr4x4'er og begge har turbo da så xr4x4 V6 med turbo blir det på rulla uansett selv om bruksbilen ikke er bemerkelsesverdig grom akkurat..

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Kan jeg også få bremset bilen min, selv om den er omtrent original? Og hvordan fungerer dette, er det sånn gratisopplegg? må bare spørre.. :)

Selvfølgelig. Alle er velkommen og klubbmedlemmer blir prioritert. Hvis du leser litt i denne tråden ser du litt priser og diverse info som var når forrige bremsetreff ble arrangert. Regner med prisene blir det samme i år også, men skal ikke si det 100 % sikkert enda.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Har satt i gang med dette denne uken.

Håper å kunne presentere en dato ganske så snart.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...