RS2k Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Hvor kjøper folk brekkvaier til sierra med skiver bak? Evt passer vaieren fra scorpio? Biltema har bare til scorpio, og var på mekonomen og da påsto de at de ikke hadde til sierra. Andreas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mk1-Sindre Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Jeg begynner å miste tilliten til Mekonomen for tida.. Skulle inn å kjøpe en Termostat til Mondeon, og da sa de at de ikke hadde det på lager i oslo engang! Visste ikke når de fikk inn.. stakk på bilxtra dagen etterpå og fikk termostat i hånda Sier vel noe.. Ta turen på Bilxtra og hør du De har nok sikkert en brekkvaier til Sierra. - Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell x- Mondeo 94 2.0 Sedan Link to comment Share on other sites More sharing options...
tmars Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Sist jeg var å hørte hadde dem vaier til både tromler og skiver på både bilxtra og mekonomen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ace_ Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Delenr. på wire til sierra med skiver bak hos mekonomen. 02-65626 Mitt Prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS2k Posted March 11, 2007 Author Share Posted March 11, 2007 takker for svar. Får ta turen innom mekonomen igjen og høre. Er ikke altid de bak disken er helt stø på bil. Andreas Link to comment Share on other sites More sharing options...
tmars Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 ford er tingen Bare for å ta et eksempel da jeg skulle handle brekkvaier til tromler bak: Ford: 700kr Mekonomen: 440 kr Bilxtra: 370 kr Link to comment Share on other sites More sharing options...
to far gone Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Bare for å ta et eksempel da jeg skulle handle brekkvaier til tromler bak: Ford: 700kr Mekonomen: 440 kr Bilxtra: 370 kr kjøpte akkurat vaier på ford til skivebremser kosta rundt 700 ja men er jo org HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL Link to comment Share on other sites More sharing options...
tmars Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 kjøpte akkurat vaier på ford til skivebremser kosta rundt 700 ja men er jo org Ja, det er kanskje en ekstra trygghet at det er originaldeler Bare for å dra den helt ut, ser jeg dem har på biltema til den nette sum av 189,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder`n Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Skulle til å si det....Biltema duger.....men mange sier at det er så dårlig..... kommer langt med 2-3 sett fra biltema kontra et sett fra ford..... (ca samme pris) Peder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SieRRa Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Bare for å ta et eksempel da jeg skulle handle brekkvaier til tromler bak: Ford: 700kr Mekonomen: 440 kr Bilxtra: 370 kr Betalte 340kr for wire hos merke forhandler jeg da ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts