Jump to content

Recommended Posts

Posted

Selger min orginale vingebil frontfanger med lister for 4500kr Fangeren er helt hel med alle fester, Den er ferdig grunnet og klar til lakk! Kan selges for litt mer ferdig lakkert i ønskelig farge, får god pris på lakkering!

Sierra12.bmp

Posted (edited)
Selger min orginale vingebil frontfanger med lister for 4500kr Fangeren er helt hel med alle fester, Den er ferdig grunnet og klar til lakk! Kan selges for litt mer ferdig lakkert i ønskelig farge, får god pris på lakkering!

har ikke bakfanger tilsalgs også?

Edited by RS2k

Andreas

Posted (edited)

Hvor lang leveringstid har du hvis jeg sier Ebony (svart/grå...sånn som 4x4 sedanen kommer med)....

Ikke at jeg må ha den så dritkjapt....men hvor lang tid har jeg på meg til å skrape sammen gryn? :P

Peder

Edited by Peder`n
Guest rsvinge
Posted
Hvor lang leveringstid har du hvis jeg sier Ebony (svart/grå...sånn som 4x4 sedanen kommer med)....

Ikke at jeg må ha den så dritkjapt....men hvor lang tid har jeg på meg til å skrape sammen gryn? :P

Peder

:blink:

Posted
:blink:

Hvilken del av "Hvor lang leveringstid har du hvis jeg sier Ebony (svart/grå...sånn som 4x4 sedanen kommer med)....

Ikke at jeg må ha den så dritkjapt....men hvor lang tid har jeg på meg til å skrape sammen gryn? tongue.gif

Peder"...forsto du ikke? :lol: ...jeg lurer på...om han kan lakke den i Fargen EBONY....(eller var det Ivory?) :lol:

Og dermed når jeg kan kjøpe den ferdig lakket?....

Peder

Men hvem er du forresten???....FUSSSSH! ha deg vekk! :D

• 2 weeks later...
Posted (edited)

hvor i akershus holder du til Slideways??

Edited by MrFord

“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”
― Jeremy Clarkson

Posted

hmmm, kanskje jeg stikker innom de nærmeste ukene og ser på detta. dama bor i asker så

“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”
― Jeremy Clarkson

Posted

Okei bare å ringe meg på tlf 99322183

har ikke bakfanger tilsalgs også?

Har bakfanger også :) Men er det er blitt ett lite hakk i den, så holder på å fikse det nå

Posted

front- og bakfanger kjøpt av meg ;)

'63 Ford Cortina 1200 2dr

'89 Ford Sierra 3dr ohc-turbo

'86 Ford Sierra RS Cosworth

'00 Dodge Ram 2500 5,9TD

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...