Guest siggen Posted March 8, 2007 Posted March 8, 2007 noen som vet hvor jeg kan få tak i de delene man fester fangeren til bil med?har ringt ford men det har gått ut av sortimentet.veng har de ikke mekonomen har de ikke.er de som sitter i fangeren.blekkplata og de klipstingene.nå henger fangeren bare i en strips
grcossie Posted March 8, 2007 Posted March 8, 2007 Ta deg en tur til høggeren og finn fra en vanlig Sierra
RS|Stian Posted March 8, 2007 Posted March 8, 2007 Er det de brakkettene som vist på bildet nedenfor du mener? FordClubNorway.no
bige Posted March 8, 2007 Posted March 8, 2007 jeg lagde nye i alu og brukte "soppen" fra vanlig sierra . den gang kostet en side 1100 kr på ford
RS|Stian Posted March 8, 2007 Posted March 8, 2007 burde vel finnes på ebay evnt? Ja, Cosworth Shop selger. Og ja, de er sinnsykt dyre. FordClubNorway.no
Guest siggen Posted March 8, 2007 Posted March 8, 2007 Er det de brakkettene som vist på bildet nedenfor du mener? ja det er vel de.som sitter helt på siden ved hjulbuen omtrent.
tmars Posted March 8, 2007 Posted March 8, 2007 jeg lagde nye i alu og brukte "soppen" fra vanlig sierra . den gang kostet en side 1100 kr på ford Er det vanskelig å lage no sånt selv eller? hvordan festa du den kula eller "soppen" på alu platene da?
Guest siggen Posted March 8, 2007 Posted March 8, 2007 de var da ikke så dyre de.70$.men det er vel bare brakettene og ikke de plast greienesom man må ha for og feste den.
OleK Posted March 8, 2007 Posted March 8, 2007 jeg kjøpte de festene som sitter i skjermen på ford i forrige uke, koster ikke mer enn 25-30 kr. hadde på lager på ford i sarpsborg. Cosworth!
mr.cossie Posted March 8, 2007 Posted March 8, 2007 akk kjøpt slike fester på fanger jeg .. på Ford.. bare noen uker siden det.. -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no
bige Posted March 9, 2007 Posted March 9, 2007 festene som sitter i skjermen ( med 3kant feste ) er like på mange forder . Det feste som er naglet fast i fangeren som ryker der "soppen " er festet i plata . Jeg demonterte plata ( borret ut naglene) og var heldig fikk limt fast soppen til plata - virket meget bra - og MYE billigere .........
Recommended Posts