Guest Cossie77 Posted March 4, 2007 Share Posted March 4, 2007 Ønsker å kjøpe en sierra sedan cosworth 4x4. Kan også være utollet, men helst momset med ok papirer. Men den må være i relativt bra stand. Tilnærmet rustfri. Max 100.000,- Den bør helst være i nærheten av Trøndelag. Og den skal så absolutt ikke være ihjelkjørt på bane eller blodtrimmet. Helst original utrimmet. Ønskelig med sort, blå, magenta rød eller nordic green. Noen i Trondheim som driver med import av sierra cosworth forresten? Roy Mob: 92061693 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cossie77 Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Ingen som har? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Står et par ålreite noen på AutoDB ser jeg, blant annet denne. Ring og hørt på pris? KT-registrert betyr at det er en bra bil FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sta1n1 Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Du skal få lete lenge viss du skal ha ein så fin for max 100.000 eg håpte på å finne enn for den prisen som var meget fin eg og men det var ikkje aktuelt, endte opp med å gi 120.000 for ein da og eg er meget fornøyd men lykke til, hør også med alexander paulsen ! da eg snakkte med han så kunne du få ein relativt fin bil for ca 110k ferdig med skilter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cossie77 Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Sikkert gode tips dette, men er så LANGT til Tromsø på denne årstiden. Har hørt mye bra om Alexander Paulsen, men bor vel i nærheten av Bergen så vidt jeg husker. Nesten like langt som til Tromsø fra Trondheim det. Hadde vært kjekt med noe nærmere liksom. Og max 100.000 kan vel diskuteres ja, men har nå sett noen til 80-90.000 også i det siste. Er de så dårlige de i den prisklassen da? JAKTEN PÅ COSSIE 4X4 FORTSETTER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sta1n1 Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Sikkert gode tips dette, men er så LANGT til Tromsø på denne årstiden. Har hørt mye bra om Alexander Paulsen, men bor vel i nærheten av Bergen så vidt jeg husker. Nesten like langt som til Tromsø fra Trondheim det. Hadde vært kjekt med noe nærmere liksom. Og max 100.000 kan vel diskuteres ja, men har nå sett noen til 80-90.000 også i det siste. Er de så dårlige de i den prisklassen da? JAKTEN PÅ COSSIE 4X4 FORTSETTER! Di er sikkert ikkje så dårlige ! men etter sånn som eg har erfart så er det ingen som selger cossien sin billigt, så du får som ca det du betaler for ! er stor forskjell på enn bil for 80k å enn bil for 120k det er bare min mening, vett ikkje hva slags planer du har med bilen, om du skal ha den lenge eller om det er bare enn slags herjebil viss du skal ha den lenge osv så ville eg satset på noe dyrere... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonny.B Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 lønner seg helt klart å legge i litt ekstra,det har du igjen for tror jeg.....cossier under 100k er som regel dårlige,selvsagt kan det finnes untak....å få tak i skikkelige cossier,begyner å bli vanskelig,de som er bra,er ikke til salgs har jeg fått inntrykk av. Prosjekt Electric orange Cossie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts