Guest drezz Posted March 4, 2007 Posted March 4, 2007 Vil jeg få noe stort mer effekt ut av å bytte til en IS-topp istedefor vanlig topp? Og hvordan vet jeg om det er en IS motor jeg har i bilen nå? Motoren er hentet ut av en Scorpio Er det eventuelt noen kjennetegn for å skille de forskjellige toppene?
sierraTIC Posted March 4, 2007 Posted March 4, 2007 hva mener du med vanlig topp gasser topp eller ??
Guest SieRRa Posted March 4, 2007 Posted March 4, 2007 Vil jeg få noe stort mer effekt ut av å bytte til en IS-topp istedefor vanlig topp? Og hvordan vet jeg om det er en IS motor jeg har i bilen nå? Motoren er hentet ut av en Scorpio Er det eventuelt noen kjennetegn for å skille de forskjellige toppene? Bytter du fra forgassertopp til injejction topp , så vil du litt mere effekt. Sender med en bilde forklaring
cosworth540 Posted March 4, 2007 Posted March 4, 2007 Bytter du fra forgassertopp til injejction topp , så vil du litt mere effekt. Sender med en bilde forklaring Tror ikke den utsparinga til dysene gjør noe mere effekt,men kanalene er mye større på en IS topp enn vanlig gasser topp.Det bør gjøre noen hester,og hvis du skal ha trimkam er det en fordel med IS toppen
Guest drezz Posted March 4, 2007 Posted March 4, 2007 Tror ikke den utsparinga til dysene gjør noe mere effekt,men kanalene er mye større på en IS topp enn vanlig gasser topp.Det bør gjøre noen hester,og hvis du skal ha trimkam er det en fordel med IS toppen Mente om det er noe forskjell på "vanlig" injection topp og IS topp Hvordan vet man forskjellen på de to?
Ronny Posted March 4, 2007 Posted March 4, 2007 Mente om det er noe forskjell på "vanlig" injection topp og IS topp Hvordan vet man forskjellen på de to? alle ohc-injectionmotorene er helt like! 287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc). Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++
sierraTIC Posted March 4, 2007 Posted March 4, 2007 alle ohc-injectionmotorene er helt like! ikke cls motoren den har mindre komprison men ellers helt like
Guest drezz Posted March 4, 2007 Posted March 4, 2007 alle ohc-injectionmotorene er helt like! Ok. Takker for svar!
morty999 Posted March 4, 2007 Posted March 4, 2007 var vell toppen det var snakk om her.. og nei du vil ikke merke noen forskjell.. det har ikke jeg gjort hvertfall.
Recommended Posts