crossrolf Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 Hvem er det som driver med flocking av dashbord/interiør?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HoelRacing Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 (edited) Racefix driver med dette! http://www.racefix.no/ Edited March 3, 2007 by HoelRacing 92' Ford Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sapphy Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Racefix er dreven på dette ja! han kan også flocke inn logoer, firmanavnet ditt og så videre på delene, blir STRØKENT :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
cbp Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Racefix er dreven på dette ja! han kan også flocke inn logoer, firmanavnet ditt og så videre på delene, blir STRØKENT :-) Var det dagens egenreklame? If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Racefix er dreven på dette ja! han kan også flocke inn logoer, firmanavnet ditt og så videre på delene, blir STRØKENT :-) Organisasjonsnummer: 887 884 242 Navn/foretaksnavn: RACE FIX DA Organisasjonsform: Ansvarlig selskap med delt ansvar Forretningsadresse: Haugesundsgata 39 4014 STAVANGER Kommune: STAVANGER Stiftelsesdato: 13.01.2005 Daglig leder/ adm.direktør Kjartan Goa * Firmareklame på forumet er forbeholdt klubbens samarbeidspartnere. Ved mistanke om brukere som fungerer som et kommersielt firma kan det resultere i advarsel og eller utestenging. Dette gjøres for å verne om våre samarbeidspartnere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sapphy Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Dette kan avkreftes, ettersom eg er ute av firmaet og Tor Yngve Halvorsen har det hele og fulle ansvar. men må finne ut hvorfor mitt navn fortsatt står hos brønnøysund, skulle vært borte for et halvt år siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cbp Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Dette kan avkreftes, ettersom eg er ute av firmaet og Tor Yngve Halvorsen har det hele og fulle ansvar. men må finne ut hvorfor mitt navn fortsatt står hos brønnøysund, skulle vært borte for et halvt år siden. Må melde fra til Brønnøysund da serru.... If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts