Guest keiko Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 Hallo jeg har bytta den 3 ganger uten at det forandrer saken. Så vi kan utelukke den saken der
Peder`n Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 Skal du ha ny hjerne kan jeg sende pr. post... veldig rask leveringstid! Peder
Guest keiko Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 Nei takk. Jeg tror ikke det er der problemet ligger.
LordSnick Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 Bytta med en ny eller bytta med en du har finni på huggern eller noe. Sikker på at den du har bytta til har funka? Har bytta den en del ganger selv, det er en del som regnes som slite del, tenk på hvor mange ganger du tråkker gassen inn og ut osv. Siden bilen går reint uten den så er det noe problem der ett sted. 91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.
Guest keiko Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 2 av dem som jeg fikk prøve var nye. Vær gang går den bra i 3 til 4 timer så starter problemet. Jeg snakket i dag med en annen som sier til meg: Derfor det går en 3-4 timer føre denne potiensmeteret eller som du vil kalle den TPS'en. Det er vist flere ting som har med denne å gjøre. Han jeg snakket med sa at det sitter en boks sak på venstre side som TPS'en samarbeider med. jeg vet ikke hva han snakker om for jeg har ikke noe greie på dette.
KinG^KaoZ Posted March 17, 2007 Posted March 17, 2007 Har samme problemet selv, kobla den bare ut, men har glemt å skaffe ny hehe. Funker fint uten, men antar at det er en grunn til at den er der. Hvor mye koster de nye du prøvde? 91 Sierra 2.0i cl DOHC 71 Yamaha RD 350
Recommended Posts