Jump to content

Noen som har bilder av alt man trenger for og bygge is?


Guest gatebilmannen

Recommended Posts

Guest gatebilmannen

Er det ingen som har bilder av delene jeg trenger for og bygge is av min 88 modell 2L CLX Sedan? Jeg har motor og ledningsnett fra før.

 

Til Admin: Var utålmodig, men alikevel ville jeg ikke kaldt dette bumping! Jeg skrev jo tross alt at jeg hadde motor og ledningsnett som fakta for at da trengte dere ikke og ta med bilder av is motoren og ledningsnett for de som har bilder av det som trengs...

 

Og dessuten var det ganske lang tid mellom postene!

Edited by gatebilmannen
Link to comment
Share on other sites

Er det ingen som har bilder av delene jeg trenger for og bygge is av min 88 modell 2L CLX Sedan? Jeg har motor og ledningsnett fra før.

 

Til Admin: Var utålmodig, men alikevel ville jeg ikke kaldt dette bumping! Jeg skrev jo tross alt at jeg hadde motor og ledningsnett som fakta for at da trengte dere ikke og ta med bilder av is motoren og ledningsnett for de som har bilder av det som trengs...

 

Og dessuten var det ganske lang tid mellom postene!

Har ikke emnet blitt tatt opp før? Synes jeg har sett det nevnt inntil flere ganger før iallefall.

 

Og, litt ranting - 10 timer er ikke "ganske lang tid" på et forum. Forum er ikke det samme som IRC/realtidschat. Dessuten; Dobbelposting er en uting. Bruk heller Edit-knappen.

Det var vel i grunn det hele. End rant. ^-^

Link to comment
Share on other sites

Guest gatebilmannen

Nå har ikke jeg vært her så lenge så jeg vet ikke om det har vært tatt opp flere ganger før. Sorry isåfall.

 

Det er mange aktive bruker her som er inne og leser. Så det kunne jo tenkes at noen av de hadde noen bilder liggende og slenge.

 

Så litt off topic:

Skulle brukt edit knappen ja! Tenkte faktisk ikke over det. Men jeg syntes 10 timer er ganske mye ja. Jeg ville ikke akkurat sagt at 10 timer er kort tid og svare på i IRC/realchat hvis det var det du mente!? jaja, nå gikk det iallefall sånn. Jeg vil ikke at folk skal hate meg bare fordi jeg gjorde 1 feil. Alle gjør feil!

 

Mvh Gatebilmannen

Link to comment
Share on other sites

Guest A2theB

Du trenger:

 

- Bensintank med pumpe fra feks DOCH, Cossie eller IS.

- Motorstyringsnett med hjerne.

- Innsug med dyser, fuelrail, gasspjeld og tomgangsensor.

- Luftmengdemåler.

- Fordeler fra is.

- IS Gassvaier og pedal (ikke alltid de går omhverandre)

 

Enkelte mener det er lurt å bytte topp også da det er utfresinger i sprut-toppen til dysene.. Det er fler som har hatt problemer med tenningsbank ved turbokonvertering uten disse utfresningene.

 

Det jeg snakker om her er fra 2 liter gasser til 2 liter innsprut. Har du du annen motor å gå utifra er det lurere å få tak i komplett is maskin..

Edited by A2theB
Link to comment
Share on other sites

Guest maestro

hei. lurer på om jeg skal bygge om jeg også. men så lurer jeg på hvor mye dette kommer på. vil det være like greit å bare bytte hele maskinen ettersom gassermotoren som står i har gått sin del? har fått tilbud om en stv is motor på 2000kr.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...