Guest gatebilmannen Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Noen som har bilder av alt man trenger for og bygge om en Ford sierra 2l CLX 1988 (forgasser) til IS? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gatebilmannen Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 (edited) Er det ingen som har bilder av delene jeg trenger for og bygge is av min 88 modell 2L CLX Sedan? Jeg har motor og ledningsnett fra før. Til Admin: Var utålmodig, men alikevel ville jeg ikke kaldt dette bumping! Jeg skrev jo tross alt at jeg hadde motor og ledningsnett som fakta for at da trengte dere ikke og ta med bilder av is motoren og ledningsnett for de som har bilder av det som trengs... Og dessuten var det ganske lang tid mellom postene! Edited February 28, 2007 by gatebilmannen Link to comment Share on other sites More sharing options...
cross-box Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 du trenger insug og led nett og hjerne aktiv dyslektiker for oss som liker escort før 1980 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bomsen Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 tank bensinpumpe Team 24vSierra stasj prosjektprosjekt banebil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dagfinn Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 og du kan komme hit så skal du få kjøpt det du trenger:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest K_Duck Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Er det ingen som har bilder av delene jeg trenger for og bygge is av min 88 modell 2L CLX Sedan? Jeg har motor og ledningsnett fra før. Til Admin: Var utålmodig, men alikevel ville jeg ikke kaldt dette bumping! Jeg skrev jo tross alt at jeg hadde motor og ledningsnett som fakta for at da trengte dere ikke og ta med bilder av is motoren og ledningsnett for de som har bilder av det som trengs... Og dessuten var det ganske lang tid mellom postene! Har ikke emnet blitt tatt opp før? Synes jeg har sett det nevnt inntil flere ganger før iallefall. Og, litt ranting - 10 timer er ikke "ganske lang tid" på et forum. Forum er ikke det samme som IRC/realtidschat. Dessuten; Dobbelposting er en uting. Bruk heller Edit-knappen. Det var vel i grunn det hele. End rant. ^-^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gatebilmannen Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Nå har ikke jeg vært her så lenge så jeg vet ikke om det har vært tatt opp flere ganger før. Sorry isåfall. Det er mange aktive bruker her som er inne og leser. Så det kunne jo tenkes at noen av de hadde noen bilder liggende og slenge. Så litt off topic: Skulle brukt edit knappen ja! Tenkte faktisk ikke over det. Men jeg syntes 10 timer er ganske mye ja. Jeg ville ikke akkurat sagt at 10 timer er kort tid og svare på i IRC/realchat hvis det var det du mente!? jaja, nå gikk det iallefall sånn. Jeg vil ikke at folk skal hate meg bare fordi jeg gjorde 1 feil. Alle gjør feil! Mvh Gatebilmannen Link to comment Share on other sites More sharing options...
spN Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Tar ikke dette lang tid å gjøre? Mye arbeid osv.. Men er vel kanskje verdt det? hvis man skal ha turbo, såklart, men tenkte på bare for å få iS istedenfor gasser ._. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierra_2.9 Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 svar på det han lurer på i topic eller hold kjeft!! '93 Escort CosworthX - '93 ///M3- '92 Ford Sierra CLXX - '89 Sierra CosworthMine bilder:www.facebook.com/hmfotografi - Lik gjerne siden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest A2theB Posted March 4, 2007 Share Posted March 4, 2007 (edited) Du trenger: - Bensintank med pumpe fra feks DOCH, Cossie eller IS. - Motorstyringsnett med hjerne. - Innsug med dyser, fuelrail, gasspjeld og tomgangsensor. - Luftmengdemåler. - Fordeler fra is. - IS Gassvaier og pedal (ikke alltid de går omhverandre) Enkelte mener det er lurt å bytte topp også da det er utfresinger i sprut-toppen til dysene.. Det er fler som har hatt problemer med tenningsbank ved turbokonvertering uten disse utfresningene. Det jeg snakker om her er fra 2 liter gasser til 2 liter innsprut. Har du du annen motor å gå utifra er det lurere å få tak i komplett is maskin.. Edited March 4, 2007 by A2theB Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossiemk1 Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 Tar ikke dette lang tid å gjøre? Mye arbeid osv.. Men er vel kanskje verdt det? hvis man skal ha turbo, såklart, men tenkte på bare for å få iS istedenfor gasser ._. Det går fint på 3-4 timer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maestro Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 hei. lurer på om jeg skal bygge om jeg også. men så lurer jeg på hvor mye dette kommer på. vil det være like greit å bare bytte hele maskinen ettersom gassermotoren som står i har gått sin del? har fått tilbud om en stv is motor på 2000kr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ace_ Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Toppen på en is har også utsparring til dysene... Mitt Prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossi91 Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 Men kan en sette is sprut rett på forgasser toppen? passer det? 1988 Ford Sierra RS Cosworth WOLF Powered by RS MotorGuardsystems.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 Men kan en sette is sprut rett på forgasser toppen? passer det? Her er litt informasjon til deg: http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=40021 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now