Loffen Posted February 27, 2007 Posted February 27, 2007 Som topic sier... Magnor skal med Granadaen, Joel med sin og en racing-buss, broder med sin Ford Lightning, pluss en til med volvo 240 V8... Anyone??? -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
JHS Posted February 27, 2007 Posted February 27, 2007 hvor i danmark er dette da?? Vandel tror jeg, har vel vært der tidligere... ca 26 mil sørover fra Frederikshavn.
Cosworthking Posted February 27, 2007 Posted February 27, 2007 er ikke mye danmarks raskeste bil når flere norske skal være med men!!
RSCoz Posted February 27, 2007 Posted February 27, 2007 Hadde vært artig å tatt en tur. Kanskje man skal legge den inn i kalenderen.
Loffen Posted February 27, 2007 Author Posted February 27, 2007 er ikke mye danmarks raskeste bil når flere norske skal være med men!! Hva så??? Dette er da bare for gøy, så man får se masse raske biler... Skulle tatt seg ut om Gatebil skulle nektet alle utlendinger å kjøre på treffene... Syns det bare er bra med mest mulig konkurranse, uansett hvor den måtte komme fra... Er nå mitt syn på saken iallefall... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
Guest Dagfinn Posted February 27, 2007 Posted February 27, 2007 mulig jeg skal. men må ha med min lille datter så da tar jeg kansje det som en ferie:)
JHS Posted February 27, 2007 Posted February 27, 2007 mulig jeg skal. men må ha med min lille datter så da tar jeg kansje det som en ferie:) Er vel ikke så langt unna Legoland... 2 fluer i en smekk
cbp Posted February 27, 2007 Posted February 27, 2007 DHB.. Danmarks hurtigste bil If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports???
Recommended Posts