Guest Dani_el Posted June 4, 2007 Share Posted June 4, 2007 Det ble stilt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dani_el Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Jeg har bestilt venter i spenning til den kommer. Bilder kommer så fort jeg har fått den. Skal legge ut bilder når jeg skal montere den på min frontfanger. :rolleyes: Kommer den snart eller Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr4ti Posted June 26, 2007 Share Posted June 26, 2007 Stålplasten herdet snart eller?. Spent på resultatet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konsmo Posted July 3, 2007 Share Posted July 3, 2007 (edited) Stålplasten herdet snart eller?. Spent på resultatet Ser ikke ut som det skjer så mye her da! pusset opp min insats da! lit løs lak! :S fik tak i ein fanger på hugeren! lit skada men festene er heile da! Insatsen er orginal og! :D Da var de limt samen og skrudd! primet! det passet utrolig bra! Er lakket ei gang! det gik skeis på andre strøket, renn! Sån blir det fort når amatører gjør det! prøve igjen! hehe bare det blir rødt! Gjorde ein tabbe da! limte fangeren sammen hele veien også fungte vi i sprekka som blir imellom. sko aller ha gjort. ble ikke pent! men men sparkel hadde nok bare skruket oppigjen alikavel! blir i alle fal klar til rudskogen! Edited July 3, 2007 by Konsmo -=Mondeo 2.0 SI 16V=- Solgt-=Volvo 240 GL=--=Hiace arb bil=--=Mondeo 07 stw Titanium=- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts