Jump to content

motor-bremsing i oslo-området?

Guest 365hp

Recommended Posts

Noen som har noen gode tips på hvor jeg burde dra for å få justert +bremset min cosworthmotor i Oslo-området ? Helst noen som har peiling på disse motorene! Har en fusk som jeg trenger hjelp med også...

har han peiling på cosworth og eller er det bare amerikanere han kan?

tenker da på bygging av motor,justering og bremsing.

ja han har peiling på cossie og, har vel nettop bygget en cossie motor om eg ikkje hunker feil.

Skal opp der å bremse når min er ferdig ivertfall

Hvis motoren sitter i bilen så vil jeg anbefale deg og ta en tur til Trond Stensbøl på Roverud ved Kongsvinger,

han har rullende landevei og kan justere bilen skikkelig for deg.

If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports???

Hvis motoren sitter i bilen så vil jeg anbefale deg og ta en tur til Trond Stensbøl på Roverud ved Kongsvinger,

han har rullende landevei og kan justere bilen skikkelig for deg.

Sant. Trond er flink. men synd han har aaaaltfor mye og gjøre, bremsing blir bare tatt litt innimellom

Ringstad har bare motorbenk.

-91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS
-ST.orange/svart hiace. trekkbil :)

www.markisemannen.no

Eng motor i Trøgstad, byttet rulle i fjor, har også bremsebenk! (Dette er rett ved V.S.Motor, siden av Hot-shop)

Eng`s Auto AS

Grav Industriområde

1860 TRØGSTAD

Tlf: 69 82 69 85

Faks: 69 82 69 86

Epost: post@engs-auto.no

VS Motor holder da til et stykke fra Hot-Shop...

If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports???

VS Motor holder da til et stykke fra Hot-Shop...

Hot Shop A/S

Grav industrifelt, 1860 Trøgstad

Skrev at Eng Auto var ved ved siden av Hot Shop, og Vs.Motor er rett ved (dersom det var mulig å missforstå!)

Dette (Hot Shop) er rett ved siden av Eng Motor. V.S.Motor holder til i gamle garasjen til Axel Åmodt og det er IKKE langt mellom disse to stedene!

Nå var det ikke snakk om V.S.Motor (Frode Jørgensen) sitt salg av deler, men motorbemsing og det ligger i Trøgstad.

Det er 3minutter mellom VS Motor og Hot-Shop, og det kan ikke sies å være langt!

Link til avstand og veibeskrivelse imellom disse to stedene

Edited by PukkelRygg

Hot Shop A/S

Grav industrifelt, 1860 Trøgstad

Skrev at Eng Auto var ved ved siden av Hot Shop, og Vs.Motor er rett ved (dersom det var mulig å missforstå!)

Dette (Hot Shop) er rett ved siden av Eng Motor. V.S.Motor holder til i gamle garasjen til Axel Åmodt og det er IKKE langt mellom disse to stedene!

Nå var det ikke snakk om V.S.Motor (Frode Jørgensen) sitt salg av deler, men motorbemsing og det ligger i Trøgstad.

Det er 3minutter mellom VS Motor og Hot-Shop, og det kan ikke sies å være langt!

Link til avstand og veibeskrivelse imellom disse to stedene

Ikke for og gjøre en stor sak ut av dette, men skal du fortelle hvor Vidar holder til så hvorfor ikke bare linke til siden hans hvor det er bilde

av Trøgstad og omegn...du forvirrer jo bare med å legge ut en link til kornsiloen i Trøgstad..

Til info så finner dere VS Motor her VS Motor, Sneltorp