Ron Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Ja, der kom plutselig penger inn i bildet, og bilen havnet i en kategori. Ser du smiley`en min? Men seriøst, en fremhjulstrekker blir aldri gøy. MÅ ikke overreagere selv om noen pirker i Ford religionen din Om du sitter å kjeder deg, å trengte å provosere noen for å underholde deg, så er du vell fornøyd nå. Forbanna unødvendig å framstille noen som en kronidiot bare for jeg hadde det ***** underholdende i en framhjulstrekker, klarer bare ikke helt å se kor du ville med den flåsete kommentaren din. Å i en jungel av golfer å div Honda osv, så forstår jeg ikke at ikke flere går for en RS TURBO, en stjerne blant framhjulstrekkere Å ja, for ca 15 år siden var jeg den lykkelige å stolte eieren av en hvit RS turbo. Caution, any attempt to overtake will result in a race! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breda Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Om du sitter å kjeder deg, å trengte å provosere noen for å underholde deg, så er du vell fornøyd nå.Ja, du får tro hva du vil om hensikten med kommentaren min, når du selv ikke skjønte ironien, så linken til 1 april og så smiley`en. Det er ikke mitt problem. Det er heller ikke mitt problem at du da blir provosert av ingenting. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Begynner å komme på plass i nye lokaler kommer vel en litt artig overraskelse herfra etterhvert Link to comment Share on other sites More sharing options...
ford Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Tok vårpoleringa på brukstralla til kona i går, den har kanskje blitt spylt av maks en gang i løpet av vinteren, så var ikke vanskelig å se resulteter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolk Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Ring etter helikopeter!! -Rs Cosworth- Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr_scorpio Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Ett par bilder av go bila tatt av Dufman 1968 Mercury Montego MX wagon 390,1969 Mercury Cyclone Fastback 351w 1977 Ford Granada 2,3L Automatic 1986 Ford Scorpio 2,9i GL,1993 Ford Scorpio 2,9i Ghia Estate, 1993 Ford Scorpio 2,0 GLX, 1994 Ford Scorpio 2,0i , 1998 Ford Scorpio 2,5 TD 1998 Ford Explorer 4,0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Olav Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Ring etter helikopeter!!Bruk spade! Tøff scooter! Har siklet en del på en 2012 modell med 290hk mc-express kitt på finn i vinter 88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br /> 92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br /> Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slåstad RS Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Men seriøst, en fremhjulstrekker blir aldri gøy. Ja, se hvor forferdelig de kjeder seg : Aldri noe godt uten at det er galt for noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skybert Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Ja, se hvor forferdelig de kjeder seg : Hehe.. tenkte det samme Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolk Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Bruk spade! Tøff scooter! Har siklet en del på en 2012 modell med 290hk mc-express kitt på finn i vinter Jeg hadde en sånn i fjor og det går veldig veldig bra. Den her som står fast er bare en standard Apex. -Rs Cosworth- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odin Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 første test tur resulterte i kjøreforbud + tilhørende skal det gjøres noe spesielt med denne bilen her? blir det noen byggetråd eller lignende for eks? liker virkelig rs turbo! bil jeg gjerne skulle hatt gitt! 1988 Ford Sierra Cosworth1991 BMW M52001 BMW 330i Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luthor Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Trykk for store varianter. MY13 Mustang Shelby GT500 MY20 Volvo V60 T8, MY12 MB C63 AMG, '66 Mustang HT ProTouring '15 Ranger Wildtrak ,'80 Mazda RX-7 13bt, '88 Sierra Sedan Cosworth 2wd, - '90 Sierra Sedan DOHC - '81 Ford Granada 2.3L Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 skal det gjøres noe spesielt med denne bilen her? blir det noen byggetråd eller lignende for eks? liker virkelig rs turbo! bil jeg gjerne skulle hatt gitt! skall på EU kontroll, fikse eventuelle mangler, så havner den nokk til salgs trur jeg.. løøøp og kjøp Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 vert på årets første luftetur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansien Posted April 5, 2013 Share Posted April 5, 2013 Borre et par hull og gjenge de opp så jeg får montert senterkoppene og sommeren kan komme! '09 Ford Ranger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost00 Posted April 5, 2013 Share Posted April 5, 2013 De dekka kan du montere trygt nå :-) på verksted går de dekkene under helårsdekk. Hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansien Posted April 5, 2013 Share Posted April 5, 2013 Om jeg får knota meg til å bore og gjenge opp de hullene i løpet av helga skal du ikke se bort i fra at jeg hiver de på bilen. '09 Ford Ranger Link to comment Share on other sites More sharing options...
R.S Posted April 5, 2013 Share Posted April 5, 2013 Da var det omsider skilt på denne etter ca 5 år uten, første dag på veien i dag etter ca 1 år med `oppussing` . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommen Posted April 5, 2013 Share Posted April 5, 2013 Fin bil! The Golden era.. 1986-1987-1988 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost00 Posted April 5, 2013 Share Posted April 5, 2013 (edited) Får slenge meg på her jeg å da er ikke helt ferdig med lakken, men en start iallfall. Edited April 6, 2013 by Ghost00 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted April 5, 2013 Share Posted April 5, 2013 (edited) får vell dra ned snitte på disse KNALL fine bila deres litt igjen da.. Veteran skuta har fått sommer skoa Edited April 5, 2013 by hår ball Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost00 Posted April 5, 2013 Share Posted April 5, 2013 hoho det takstativet er tøft ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
VDtuning Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Ghost 00 Tror du må lage deg ny banner , har ikke sett bilen din før ell nå og den var j..... mye finere enn på banneren din ..:-D Hvorfor har ikke jeg sett deg på dokka med bilen ? Er vell utstøtt fra valdres pga du ikke har opel ¿¿ hehe .. Bedre med en liten kjapp en , enn en stor slapp en.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost00 Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Hei VDtuning. Takk, Jeg tenkte jeg skulle lage ny banner når jeg har fått gnikket vekk alle "rosene" Jeg har vært på dokka 4-5ganger, men det er somregel bare for å fylle bensin hehe.. kjenner ingen på dokka så har ikke vært der så mye, det er vel bra ford miljø der? har møtt litt motgang når jeg kjøpte meg ford, men det gikk greit. de hjelper til når jeg spør. så glad for det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommelom93 Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 får vell dra ned snitte på disse KNALL fine bila deres litt igjen da.. Veteran skuta har fått sommer skoa Hallo. Er du interresert i å selge takgrinden? Ford Sierra '85 2.3 GL Ford Mondeo '94 2.0 GLX Bruksbil: X - Ford Fiesta '00 1.3 X - Peugeot 607 '01 2.2 X - Toyota Corolla '99 1.3 Terra X - Honda Civic '97 1.4S Ford Mondeo '05 1.8 Prosjekttråd til Sierraen. http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/77263-min-ford-sierra-23gl-1985-modell/ Prosjekttråd til Mondeoen. http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/79676-min-ford-mondeo-20glx-1994-modell/?do=findComment&comment=786642 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts