Asil Racing Posted March 15, 2013 Posted March 15, 2013 tøff den sedanen din nå asil !Takk Takk , skal få tatt noen fler bilder til uka jeg. Ser ut som den bølla, tøft! Lykke til på bremsing, ser du for deg mye i 2JZ`n? Tja , blir vell rundt 500 hk og 700 nw håper jeg . men vi får se .vil egentlig bare ha en bil som virker di 10 gangene den blir brukt på sommeren . Th2? Grombøtte Asil Skulle hatt det på denne , tror det hadde vært prikken over I `n
cossiemk1 Posted March 15, 2013 Posted March 15, 2013 Er dette den du har hatt hele tiden, bare fjernet dekalene?? Eller er dette den dama di hadde?
rattlesnake Posted March 16, 2013 Posted March 16, 2013 Legger ut ett par bilder av bruksbilen 1984 mod,registrert januar 19851 eiers bil med 148 000 på telleren nå,mer eller mindre helt rustfri å hel 2 liter motor med 4 trinss girboks,3:38 utveksling,bilen er å blir orginal. Vurdere å finne en tørr plass til den til sommeren å ikke bruke den noe nevneverdig mer
FrodeH Posted March 16, 2013 Posted March 16, 2013 Såg skjeldent bra ut den 3-dørsen din rattlesnake!
Hansien Posted March 17, 2013 Posted March 17, 2013 Virker til å være stort miljø rundt Ranger i Thailand. '09 Ford Ranger
hår ball Posted March 17, 2013 Posted March 17, 2013 (edited) gammel bilene.82 kombi, 85 xr4i. Edited March 17, 2013 by hår ball
ford-racing Posted March 17, 2013 Posted March 17, 2013 makan te børsjer ! "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
hår ball Posted March 17, 2013 Posted March 17, 2013 makan te børsjer ! 82`n er en ordentlig kriger. du skall få 100 kroner om du finner ei strak/bulkfri plate på den bilen.. Den har hatt ett tøft liv, men funker som ett uvær
lowman Posted March 17, 2013 Posted March 17, 2013 gammel bilene.82 kombi, 85 xr4i. nydelig xr4i Legger ut ett par bilder av bruksbilen den så fin ut!ikke mangen igjen av disse her i "orginal" stand,som ikke er rusta ihjel.nesten mer sjeldne enn cosworthene etterhvert.
Pusur_ Posted March 21, 2013 Posted March 21, 2013 Kan slenge ut et par av denne, solgte denne rundt 2009. Var oprinnelig en 1,6, men ble ombygd til 2,9 12v. Bytta den bort i ei Merce av alle ting Tror den havna i oslo området den gang. Noen som vet noe om den?
Asil Racing Posted March 21, 2013 Posted March 21, 2013 (edited) Da var bilen klar til ny bremsing til torsdag Bare sitte og vente på snøen smelter Da var bilen bremsa , blei 488hk i motor og 665 nm .423 på hjula på 1,3 i trykk. Håper på at bilen bare skal virke og virke. Edited March 22, 2013 by Asil Racing
Breda Posted March 21, 2013 Posted March 21, 2013 Bytta den bort i ei Merce av alle ting Tenk at du hadde så flaks. Få gull av gråstein skjer ikke hver dag. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler
rattlesnake Posted March 21, 2013 Posted March 21, 2013 Da var bilen bremsa , blei 488hk i motor og 665 nw .423 på hjula på 1,3 i trykk. Håper på at bilen bare skal virke og virke.gratulerer med overstått bremsing;) du kommer til å få en problemfri sessong motor messig:) det der er blåbær iforhold te hva 2jz tåler;)
Breda Posted March 21, 2013 Posted March 21, 2013 Blei 488hk i motor og 665 nwDu skriver NW, er det noen spesiell grunn til det? Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler
Asil Racing Posted March 22, 2013 Posted March 22, 2013 Du skriver NW, er det noen spesiell grunn til det?Nei , bare litt knuter på fingra ! skal forandre det til NM
vinge87 Posted March 22, 2013 Posted March 22, 2013 Legg ut bremsepapirer da Og motor rom bilder? Bruksbil: 2005 E-61 Bmw 535dat M-SportUnder bygging: Escort F-40 4x4 1Uzfe Twin Efr 6258 WRC understell, Quaife Seq q-69 + masse grommt På passionford Dette forumet mangler styring......
escortmk1 Posted March 22, 2013 Posted March 22, 2013 (edited) Da var bilen bremsa , blei 488hk i motor og 665 nm .423 på hjula på 1,3 i trykk. Håper på at bilen bare skal virke og virke. var ikke det veldig lite tap i driverk?(motor hk til hjul hk)?hvordan girkasse har du? min ble bremsa på nav og fikk 649,9kh og 649nm i motor og 499hk på hjula på 99oktan (cosworth motor)jeg har t5 m/quife innmat og gripper diff mvhhans ole Edited March 22, 2013 by escortmk1
Ron Posted March 22, 2013 Posted March 22, 2013 var ikke det veldig lite tap i driverk?(motor hk til hjul hk)?hvordan girkasse har du? min ble bremsa på nav og fikk 649,9kh og 649nm i motor og 499hk på hjula på 99oktan (cosworth motor)jeg har t5 m/quife innmat og gripper diff mvhhans ole Ehh.. Over 30 prosent?? 12-15 prosent er mere basert på virkeligheta. Caution, any attempt to overtake will result in a race!
escortmk1 Posted March 22, 2013 Posted March 22, 2013 Ehh.. Over 30 prosent?? 12-15 prosent er mere basert på virkeligheta. jeg syntes og det var mye driverkstap på mine bremse papirer er gammle vingebilen til kh turbo
Skybert Posted March 22, 2013 Posted March 22, 2013 (edited) gammel bilene.82 kombi, 85 xr4i.http://i7.photobucket.com/albums/y255/haarbajll/temporary_zps7f18545a.jpgxr4i er en hærlig bil Edited March 23, 2013 by Skybert
Asil Racing Posted March 23, 2013 Posted March 23, 2013 jeg syntes og det var mye driverkstap på mine bremse papirer er gammle vingebilen til kh turboHvit vinge .?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now