Jump to content

Recommended Posts

Posted

Det er de fire boltene som holder navet jeg snakker om. På passasjersiden.

'09 BMW X5 3.0D
'13 Subaru Forester 2.0i
x - '86 Sierra 2.0i S
x - '08 Fiesta ST150
x - '92 Sierra DOHC

Posted

Æsj da. trudde det var de på drivakslingen jeg. Da er det værre ja. Men du kommer til med vinkelsliper på de også hvis du demonterer bremsene. De burde løsne så fort du får av hodet på bolten for da er det ikke no spenn igjen i bolten.

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Posted

Da var bilane klare for treff B)

DSC00320.jpg

1968 Mercury Montego MX wagon 390,1969 Mercury Cyclone Fastback 351w
1977 Ford Granada 2,3L Automatic 
1986 Ford Scorpio 2,9i GL,1993 Ford Scorpio 2,9i Ghia Estate, 1993 Ford Scorpio 2,0 GLX, 1994 Ford Scorpio 2,0i , 1998 Ford Scorpio 2,5 TD
1998 Ford Explorer 4,0

Posted

MEGET pent, Armani!!

Det der likte jeg... :-)

 

-Arne

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Posted (edited)

Pent! digga kommentaren også :D mye hk cirka?

 

:cool2: Er usikker på effekt da toppen ikke er porta. Vi tok vekk den gardinen bak ventilsetene da vi overhalte toppen, men noe mer porting ble ikke gjort :mad2:

Har ikke sett så mange resultater med dette oppsettet fra andre (her i Norge), men bilen går betydelig bedre enn hva den gjorde med det gamle T34.63 oppsettet.

 

Står foreløpig et .63 turbinhus på, men har bestilt meg et .82 så får vi se om jeg kan leke meg litt mer med boostcontrollern.

 

Hva folk bremser i England er litt uinteressant, alle sier så mye rart om bremsebenker osv der nede..

Edited by armani

2wd sierra cosworth

Posted

:cool2: Er usikker på effekt da toppen ikke er porta. Vi tok vekk den gardinen bak ventilsetene da vi overhalte toppen, men noe mer porting ble ikke gjort :mad2:

Har ikke sett så mange resultater med dette oppsettet fra andre (her i Norge), men bilen går betydelig bedre enn hva den gjorde med det gamle T34.63 oppsettet.

 

Står foreløpig et .63 turbinhus på, men har bestilt meg et .82 så får vi se om jeg kan leke meg litt mer med boostcontrollern.

 

Hva folk bremser i England er litt uinteressant, alle sier så mye rart om bremsebenker osv der nede..

 

Så sant du skal lade litt, så er nok .82 en bedre løsning. Det er vertfall det inntrykket jeg har fått på desse som har testet litt med desse turboene i England :)

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Posted

Så sant du skal lade litt, så er nok .82 en bedre løsning. Det er vertfall det inntrykket jeg har fått på desse som har testet litt med desse turboene i England :)

 

Mja.. en annen sak er at turbinhjulet gir en del baktrykk uansett hus på en gt30, så langt over 2 bar anbefales ikke over lengre tid..

Posted

Tøffe biler har henger feste :P :):)

 

Hengerfeste må man ha ja. :)

 

IMG_20120809_192742.jpg

'09 BMW X5 3.0D
'13 Subaru Forester 2.0i
x - '86 Sierra 2.0i S
x - '08 Fiesta ST150
x - '92 Sierra DOHC

Posted

Den RS Stian sin O`nydelige sedan, var ikke det en prosjekt tråd på den?

 

Klarer ikke finne den jeg :blush:

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Posted
Gliset til Stian :)

Nyyydelig bilde, Kristian - mange takk! Kunne du sendt meg det i full oppløsning per e-post, og eventuelle andre bilder du har av bilen?

 

Den RS Stian sin O`nydelige sedan, var ikke det en prosjekt tråd på den?

 

Klarer ikke finne den jeg :blush:

Valgte for en stund siden å fjerne prosjekttråden.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...