Jump to content

Legg ut bildene du har lyst å dele med oss! Her?


Anders

Recommended Posts

r2d2: hehe, ikke meninga å høres dust ut, kan se at det kunne se sånn ut :unsure:

 

kjawie: den sierran din var veldig ryddig og fin! og ikke noe bedre enn et sett med hockenheim felger B)

 

skal senke min enda mer i år, skal bli laav :ph34r:

'93 Escort Cosworth

X - '93 ///M3
- '92 Ford Sierra CLX
X - '89 Sierra Cosworth
Mine bilder:www.facebook.com/hmfotografi - Lik gjerne siden :)

Link to comment
Share on other sites

kjawie: Pent!

 

Jeg skal også senke min betraktelig mer i år. Skal ordne meg hjulbuevalse i morgen :) Vurderer å fjerne "vingen" min også. Får se :P

'09 BMW X5 3.0D
'13 Subaru Forester 2.0i
x - '86 Sierra 2.0i S
x - '08 Fiesta ST150
x - '92 Sierra DOHC

Link to comment
Share on other sites

Elsker lave sierraer! Skulle hatt min litt lavere på nesen, men litt fy å begynne å kappe i eibach'ene også. Så får heller ta å space ut et par mm bak i vår!

http://i1187.photobucket.com/albums/z400/kjawie/DSCF3906.jpg

 

Den så fin ut :)

Likte felgvalget ;)

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

kjawie: Pent!

 

Jeg skal også senke min betraktelig mer i år. Skal ordne meg hjulbuevalse i morgen :) Vurderer å fjerne "vingen" min også. Får se :P

 

ikke valse for mye da, det er bare stygt! få på cosworth spoiler, sikker vinner

'93 Escort Cosworth

X - '93 ///M3
- '92 Ford Sierra CLX
X - '89 Sierra Cosworth
Mine bilder:www.facebook.com/hmfotografi - Lik gjerne siden :)

Link to comment
Share on other sites

Dere som skal senke så inst.. Liker dere ikke veigrep? Eller er dere kun opptatt av utseende?

 

Hææææææ...

 

Dette gir jo helt sjefs egenskaper på bane :)

Jo mer jo bedre...

stance-works-mercedes-benz.jpg

Granada MK1 Sta.Vogn Chevy V8 1977mod

Capri MK1 1300GT 2.0 Cosworth 1969mod

Chevy Silverado pickup 6.6TDI 2001mod

Chevy Corvette Stingray L82 1976mod

Link to comment
Share on other sites

Hvor mye veigrep trenger man på en org dohc som bare mer eller mindre brukes til å rulle rundt i da? Eller til og fra jobb. Skal i hvertfall ikke på bane med den :P Hadde det vært en bil med litt mer motor så hadde det nok vært en annen sak :P

Edited by eivi91

'09 BMW X5 3.0D
'13 Subaru Forester 2.0i
x - '86 Sierra 2.0i S
x - '08 Fiesta ST150
x - '92 Sierra DOHC

Link to comment
Share on other sites

ja, skjønte ikke den helt. i værstefall bare å kjøpe cambershims det vel. men med 300 hk så er det ikke så mye problemer med feste uansett. og at det spinner litt er jo bare morro :)

'93 Escort Cosworth

X - '93 ///M3
- '92 Ford Sierra CLX
X - '89 Sierra Cosworth
Mine bilder:www.facebook.com/hmfotografi - Lik gjerne siden :)

Link to comment
Share on other sites

ja, skjønte ikke den helt. i værstefall bare å kjøpe cambershims det vel. men med 300 hk så er det ikke så mye problemer med feste uansett. og at det spinner litt er jo bare morro :)

 

Riight.. Kanskje sette seg litt mer inn i for og bakstillings geometrien hos sierra.. Jo mer du senker jo mer understyrt blir bilen.

 

bare å justere camberen og spissingen det da :rolleyes:

 

Ok.. Klart vinkelen på bærearmer og hvor vekta på bilen er i forhold til disse har jo selvfølgelig ingenting å si.. Herregud så dum jeg er. Må virkelig beklage. Himlinga med øya var virkelig på sin plass.

 

Men det er jo trenden her inne uansett. Show before go.

Edited by Tore_TJ
Link to comment
Share on other sites

her tar du faktisk feil tore_tj.. med hjulvinklene fikset så blir den faktisk i de fleste tilfeller mere overstyrt ;)

 

det står faktisk i boken how to prepare the sierra for motorsport at høyden foran kan være så lav som underlaget tilater :rolleyes:

 

fellen mange går i når dem senker sierran er spissingen bak.. mange trur at bakhjulene skal stå rett frem og loddrett, men den skal ha 2-3grader spissing og ca like mye camber for asfalt..

 

:rolleyes:

 

hehe :lol:

Link to comment
Share on other sites

her tar du faktisk feil tore_tj.. med hjulvinklene fikset så blir den faktisk i de fleste tilfeller mere overstyrt ;)

 

det står faktisk i boken how to prepare the sierra for motorsport at høyden foran kan være så lav som underlaget tilater :rolleyes:

 

fellen mange går i når dem senker sierran er spissingen bak.. mange trur at bakhjulene skal stå rett frem og loddrett, men den skal ha 2-3grader spissing og ca like mye camber for asfalt..

 

:rolleyes:

 

hehe :lol:

 

Ok så sier vi det. Usikker på hvilke spindler det er brukt i den boken din..

 

http://randbmotorsport.co.uk/shop/Mike_Tech/Part_4_-_Suspension.pdf

Edited by Tore_TJ
Link to comment
Share on other sites

skjønner ikke hva du sutrer om tore? det er trenden her inne? driter i hva andre gjør med bilen sin jeg, jeg gjør som jeg vil med min. kommer til å merke minimal forskjell

 

:lol: Sutrer?

Var velmente tips, men for all del det er ikke min bil og alt det der.

 

Sorry hvis noen føler seg tråkka på og hvis jeg framstår som en bedreviter.. :huh:

 

har ikke lest den der før, så takk for godt lesestoff for kvelden :) ALTID intrisert i å lære mere :)

 

Takk det samme.

Link to comment
Share on other sites

:lol: Sutrer?

Var velmente tips, men for all del det er ikke min bil og alt det der.

 

Sorry hvis noen føler seg tråkka på og hvis jeg framstår som en bedreviter.. :huh:

 

 

 

Takk det samme.

 

et par runder rundt ACR så har nokk di fleste gjort seg opp andre meninger på hjulstillinga til sierra :P

og 300 HK er ikke nokk :P

 

jeg for min del kommer til og gjøre ganske store forandringer i løpe av tiden fram mot sessongen.!

Link to comment
Share on other sites

et par runder rundt ACR så har nokk di fleste gjort seg opp andre meninger på hjulstillinga til sierra :P

og 300 HK er ikke nokk :P

 

jeg for min del kommer til og gjøre ganske store forandringer i løpe av tiden fram mot sessongen.!

 

Muligens det som er problemet mitt, tenker litt for mye på hva som fungerer på bane og ikke på den lokale Esso stasjonen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...