FunkyHunk Posted February 17, 2007 Posted February 17, 2007 (edited) Helt original, bortsett fra ettermontert kasettspiller Bilen er gått 149000km garantert, et eldre ektepar hadde bilen før meg, fin i lakken (nylakkert i originalfarge lys brun metallic i 98), nydelig å kjøre, litt rust i forskjerm, overflaterust skjermbue bake venstre side, litt rust i bakluke, i falsen nederst på luka (ikke synlig fra utsiden). Liten slakk i Forlengelseshylsa til bakaslingen. (kan fikses hvis ønskelig) Nylig service, olje, filter, plugger, ventiljustering, går nydelig. 0.9l/mil på blandet kjøring. Nylig EU-godkjent uten anmerkninger i Januar 07. Jeg har hatt bilen i et år, selges pga for mange ford-prosjekter/lite plass. Bilen er nydelig å se på og den får mange misunnelige blikk. Fin Glider Bilen står i Ballangen, ca 4 mil sør for Narvik. Bilen kan eventuelt byttes i en noenlunde komplett OHC-turbopreppet motor med turbo-manifold (m/lendingsnett?), (ikke nødvendigvis turbo, jeg har en t3 liggende), eventuelt stor atlas til taunus mk1-mk3. Bilder kan sendes via mms evt. e-mail. Jeg kan oxo legge ut bilder hvis det er interesse for det. Pris: hbo 15000kr. Ring meg på 90665938 for en hyggelig prat når tid som helst. Edit: skrivefeil Edited February 17, 2007 by FunkyHunk
FunkyHunk Posted February 18, 2007 Author Posted February 18, 2007 Tenkte noen bilder var på sin plass Disse var tatt i sommer en gang. Foran Høyre Side: Bak, Venstre Side: Disse tok jeg i dag Venstre Side: Fronten: Framme, venstre side: Bake, Høyre Side: Liten Bulk, taket bake, på høyre side: Skjermbuen bake, venstre side, Litt rust Skjermen Venstre side foran, første plassen (standardplass): Samme Skjermen VF, over lykta: Baksetet: Forsetene: Førerposisjon: Jeg beklager for at bilen er skitten, taket spesielt Den rusten som er avbildet er stortsett det jeg har funnet av rust på bilen, bortsett fra litt rust i nederkant av bakluka, på innsiden. (ikke synlig fra utsiden) Under er bilen fri for rust, kanalene osv fremstår som ny.
FunkyHunk Posted February 24, 2007 Author Posted February 24, 2007 Ingen som er interessert? Dette er en unik sjanse å få seg en unik bil på
fiesta_xr2i Posted February 24, 2007 Posted February 24, 2007 har lyst på men dama sier d holder med 2 biler ... sorry , men skal tipse noen entusiaster 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi
FunkyHunk Posted February 28, 2007 Author Posted February 28, 2007 har lyst på men dama sier d holder med 2 biler ... sorry , men skal tipse noen entusiaster Har du hørt noe med entusiastene?
Recommended Posts