Sierra IS-RS Posted February 15, 2007 Posted February 15, 2007 (edited) Vrei på tenninga på bilen i dag, så var d steendødt, alt var dødt ikke strøm i noe som helst, så gikk jeg ut å vrikket skikkelig på sikringsboksen, så ble d plutselig liv, så vrei jeg på tenninga så ble d helt dødt igjen, og får ikke liv i den nå, sier seg vel selv at det er dårlig kontakt i tilførsel en eller annen plass rundt sikringsboksen, noen som har noen tips på hvor som er greit å starte å feilsøke? Edited February 15, 2007 by Sierra IS-RS Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By: 2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift... Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT Bmw 523 98 Mod Yamaha RX1 Mountain 06
Egil Posted February 15, 2007 Posted February 15, 2007 Om du ikkje har gjort dette Ta og sjekk minus & pluss kontaktene på batteriet på bilen
Sierra IS-RS Posted February 15, 2007 Author Posted February 15, 2007 Om du ikkje har gjort dette Ta og sjekk minus & pluss kontaktene på batteriet på bilen er ikke der probleme ligger Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By: 2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift... Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT Bmw 523 98 Mod Yamaha RX1 Mountain 06
Sierra IS-RS Posted February 16, 2007 Author Posted February 16, 2007 (edited) Hm merkelige greier, bilen står i bunnen av bakken hvor jeg bor, plutselig gikk lysene på istad, så kom jeg ned så var dem av, fant ut at det er strøm i alt ut fra batteriet, jeg får på cd spillern inni bilen så og si hele tiden, men med eigang jeg rører tenning eller en lysbryter så slår den seg av igjen, og alt er dødt som i grava, noen som har vært borti lignende eller ??? lite lyst å rive ut det som er av ledninger så trenger innspill!! Edited February 16, 2007 by Sierra IS-RS Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By: 2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift... Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT Bmw 523 98 Mod Yamaha RX1 Mountain 06
sierraxr4i Posted February 16, 2007 Posted February 16, 2007 ta å sjekk ledningan dine fra dynamo å opp t batterie,, huske ein a mine sierrae va sånn. va ledningen fra dynamoen opp t batterie som hadde gjort sitt
sierraTIC Posted February 17, 2007 Posted February 17, 2007 dynamo'n ødelagt kanskje?? skjedde med bilen min bytta dynamoen så ble den bra:P
Sierra IS-RS Posted February 20, 2007 Author Posted February 20, 2007 (edited) Har nok ikke noe med dynamoen å si, hm i går skulle vi taue den så starta den plutselig med ett, første kvelden med minusgrader på lenge, så lurte på om d kunne ha noe å si ? kjørt i dag au men satt den fra meg i stad i garasjen og nå er den plutselig heelt livløs igjen Edited February 20, 2007 by Sierra IS-RS Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By: 2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift... Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT Bmw 523 98 Mod Yamaha RX1 Mountain 06
zanor Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Har nok ikke noe med dynamoen å si, hm i går skulle vi taue den så starta den plutselig med ett, første kvelden med minusgrader på lenge, så lurte på om d kunne ha noe å si ? kjørt i dag au men satt den fra meg i stad i garasjen og nå er den plutselig heelt livløs igjen Sjekk nøye over alle pluss ledningene fra batteriet etter brudd. Hadde samme problemet som deg, bilen begynte plutselig å kødde på vei til jobb, lysa blinka osv osv. Stoppa bilen på jobb og det var ikke tegn til liv i den når jeg vridde på tenninga igjen. Da var det en av pluss ledningene som det var brudd i. Skjedde også med en kamerat av meg for litt sia...
Recommended Posts