Jump to content

Imponert over bilforhandler!

putte

Recommended Posts

Jeg må bare si at jeg er imponert over forhandleren jeg kjøpte bilen min hos, jeg kjøpte med en 99 modell Mondeo, og som de fleste vet, så er jo rust et problem noen steder på disse bilene. P.g.a. egen dumhet så var jeg sikker på at disse bilene hadde 12 år rustgaranti, det har de ikke, de har 6 år. Så når jeg fant rust på denne bilen så dro jeg på Ford der jeg bor og lurte på om de kunne ta denne rusten, det kunne de da ikke (Ikke gratis i alle fall). Så jeg tok en sjanse på å ta meg en tur til ford forhandleren jeg kjøpte bilen hos. Selgern tok dette på sin kappe med en eneste gang han fikk se rusten på bilen. Må bare si at da ble jeg ganske imponert! Ingen krangling eller noe form for tullball! Røhne & Selmer i Sandvika er å anbefale fra min side!

Noen flere som har opplevd slike ting?

Dersom du hadde bruktbilgaranti så er det hvertfall helt normalt hos oss. Vestlandske Auto i ålesund. Har også sett noen ganger at dersom det er feil som åpenbart var der når bilen ble solgt, men som ikke ble oppdaget før en stund etter at garantien gikk ut, så har vi dekket det:) Handler om å skaffe seg ett godt rykte vet du:)

<!--fonto:Comic Sans Ms--><span style="font-family:Comic Sans Ms"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#3333ff--><span style="color:#3333ff"><!--/coloro-->-86 Sierra xr4x4 2.8i - Momo Tuner Ratt - Gule Koni - Sparco tårnstag - Custom Green - Shortshift - Recaro. SOLGT<!--colorc--></span><!--/colorc-->

Jobbet på Ford, med Ford:)<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->

Ja helt enig, men jeg ble bare så imponert over at man kan komme tilbake med en bil etter at man har kjøpt den, også sier selgeren at "Selvfølgelig skal vi ta dette!".

Men det er jo kjempe bra hvis dere gjør dette også!

En annen ting jeg er imponert over i Sandvika, det er at du får låne bil!!! Skulle på Ford der jeg bor, "du kan få leie bil", var det jeg fikk beskjed om når det var en garanti rep! Da tenkte jeg bare, "Takk skal du ha!".