Guest Fordulf Posted February 12, 2007 Posted February 12, 2007 HEi... Våren er jo snart på vei å det begynner å bli tid For Fart å spenning igjen.... Jeg driver å lurer på sånn tilleggsprut kit... Hva mer best? ett som er lamba styrt eller ett som har trykk bryter... Jeg er ute etter ERFARINGER.. Ting er Prøvd før og vet at det virker... Bilen er 87 mod Escort RST Hilsen ChristiaN
Guest Fordulf Posted February 12, 2007 Posted February 12, 2007 HEi... Våren er jo snart på vei å det begynner å bli tid For Fart å spenning igjen.... Jeg driver å lurer på sånn tilleggsprut kit... Hva mer best? ett som er lamba styrt eller ett som har trykk bryter... Jeg er ute etter ERFARINGER.. Ting er Prøvd før og vet at det virker... Bilen er 87 mod Escort RST Hilsen ChristiaN hmmm. Vet det er mange som har prøvd dette før... Hvordan funker den med Trykkbryter?... Blir ikke motoren Druknet i bensin?
d-link Posted February 12, 2007 Posted February 12, 2007 Jeg ser du er ny på forumet, og det er greit. Du er fersk men tar allerede stor plass her inne med mange spørsmål og uvissheter som du sitter inne med. Men for å gjøre hverdagen din litt enklere med å få svar på dine spørsmål så kan jeg trygt annbefale deg å bruke søkefunksjonen her inne. Vi kunne kvittet oss med 50% av nystartede tråder som omhandler i stor grad spørsmål som allerede har blitt stilt, opptil flere ganger. [-] Ford Escort RS Turbo S2 - Prosjektbil - 1.6 CVH EFi, Koni, Cobra, Piper 285T2, Deflex, AP Racing, Megasquirt II v3.0, 2,5" Mongoose, Radtec Intercooler, Escos dyser, Cossiebremser, T3 .48 eksos, 7,4:1 cr, Mintex, Lockheed, Toad CarAlarm, AutoGauge, HKS, Innovate Motorsports, SFS Silicone hoses, OMP, 9mm core plug wire [-] Ford Sierra 2.0iS - Bruksbil - kent cam FR34
cossiemk1 Posted February 13, 2007 Posted February 13, 2007 Må da være bedre med chip osv til en rst?? tillegssprut brukes vel helst der hvor chip blir vanskilig å få tak i..?? Btw, en trykkbryter slår inn ved et bestemt trykk, og åpner dysa den er koblet til, fullt, så da er det meningen at dette skal justeres til å slå inn når bilen din får for lite bensin... Map styrt tillegssprut er mere nøyaktig, og åpner dysa etterhvert som trykket stiger...
Guest Fordulf Posted February 13, 2007 Posted February 13, 2007 ok... Skal kjæpe chip.. men tror heller jeg velger og skru opp bensinen... ikk noen i ideer på jobb i dag)(...
d-link Posted February 13, 2007 Posted February 13, 2007 Chip til rst gjørt ikke stort annet enn å fjærne trykksperra på 0,7 bar. Det er det originale K-Jet-systemet som setter takhøyden for effektuttaket med tanke på at den skal få tilstrekkelig med bensin. Tilleggssprut er veien å gå for å øke bensinmengden. Det er det flere tråder her på forumet om. [-] Ford Escort RS Turbo S2 - Prosjektbil - 1.6 CVH EFi, Koni, Cobra, Piper 285T2, Deflex, AP Racing, Megasquirt II v3.0, 2,5" Mongoose, Radtec Intercooler, Escos dyser, Cossiebremser, T3 .48 eksos, 7,4:1 cr, Mintex, Lockheed, Toad CarAlarm, AutoGauge, HKS, Innovate Motorsports, SFS Silicone hoses, OMP, 9mm core plug wire [-] Ford Sierra 2.0iS - Bruksbil - kent cam FR34
Guest Fordulf Posted February 13, 2007 Posted February 13, 2007 Chip til rst gjørt ikke stort annet enn å fjærne trykksperra på 0,7 bar. Det er det originale K-Jet-systemet som setter takhøyden for effektuttaket med tanke på at den skal få tilstrekkelig med bensin. Tilleggssprut er veien å gå for å øke bensinmengden. Det er det flere tråder her på forumet om. Hehe.. skjønner det... men tenkte ikke å kjøre på mere enn 0.8 - 1bar å etter det jeg har hørt på forumet så skal det gå bra med chip å justere opp bensinen... har seff 2.5"tom eksos og knfilter... det gir vel en 170-180hk=)... holder vel en bra det i en bil på 1000kg=) Kan heller satse på å bygge en Litt Bedre motor litt senere... nå er det bare for å få den litt små sprek=) Men d funker da fint med chip å justere opp bensin å TT?
Leo Posted February 17, 2007 Posted February 17, 2007 http://www.krbtrading.no/haltech/cms/33 "Haltech F5 er nå tilbake i nytt format. Denne har vi på lager og koster kr 3.500 pluss mva." Bilmekaniker / tekniker01' Honda VTR SP-195' Frosk stv. 2,0 DOHCA BE (før 19.01.2013) C D Women don't really wanna hear men's opinion, they just wanna hear their opinion in a deeper voice
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now