morty999 Posted February 6, 2007 Posted February 6, 2007 lurer nå på å selge min xr4x4.. bilen er moonstone blue, sitter rs skjørt på nylig byttet motor/girkasse nyovehalt mellomaksel fremover. gule koni 15" alu felger m vinterdekk bilen skulle vært på eu kontroll men det kan jeg event fikse før salg... pris ca 10 000 event bud.. kan også bytter i noe annet rart... Bilder kommer
RS.COSWORTH Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 er det skilter på bilen?? hvilken årsmodell er det?
triggerhappy Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 Det innføres nå retningslinjer for annonseforumet fra 23.04.2006 -Emneoverskriften skal tydelig fortelle hva som skal selges eller kjøpes! Annonseteksten i første post skal inneholde følgende: -Årsmodell. -Hele modellnavnet med motorstørrelsen. -Karosserivariant, og antall dører. -Kilometerstanden. -Farge innvendig, og utvendig. -Girsystem som manuell eller automat. -Hvor i landet salgsobjektet befinner seg. Minimum fylke skal angis. -Noen linjer om tilstanden, og eventuelle mangler/defekter. Mangler er også ikke skiltet eller ikke utført/godkjent PKKontroll, og/eller ikke betalt årsavgift. -Oppgi helst en prisantydning som er ønsket. Hvis ikke risikerer du å få skambud. FORUMBRUKERE MED STATUS GJEST: -Kan kun poste salgsannonser av merket Ford, eller FoMoCorelaterte bilmerker. Annonser uten denne informasjon vil bli slettet uten varsel. -x 1988 Ford Sierra Cosworth
olsen_driver Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 lurer nå på å selge min xr4x4.. bilen er moonstone blue, sitter rs skjørt på nylig byttet motor/girkasse nyovehalt mellomaksel fremover. gule koni 15" alu felger m vinterdekk bilen skulle vært på eu kontroll men det kan jeg event fikse før salg... pris ca 10 000 event bud.. kan også bytter i noe annet rart... Bilder kommer skal du selge alt?
Kverna Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 Ohh me wants so bad. Sjekk pm en av de nærmeste dagene. Min fotoblogg
morty999 Posted February 10, 2007 Author Posted February 10, 2007 bilen er holdt av til en som kommer neste helt så sier ifra om den blir solgt eller ikke til helga.... btw er skilt men mangler eu...
Recommended Posts