Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hey.

satt og kobla til ISO adapter'n min her en dag, alt gikk bra, helt til jeg satt igjen med 3 ledninger som kom fra spiller'n, og hadde igjen 1 på ISO'n.

fra spiller'n: grønn som det står "AMP-C" på, det er styre strøm til forsterker som kobles på separat... ?

en blå med hvit stripe som det står: "Brake" på, og aner ikke hva den er til.

og en som er helt blå som det står: "Back" på, og er ikke helt sikker på hva denne er til heller :P

den ledningen som er fra ISO'n er orange, og det står: "illumination" på den...

noen som vet hva som skal på hva el? hehe...

Posted

Hvilke farger har disse etter ISO-kontakten? :P Den orange ut fra ISO trenger du ikke å bry deg om, er ikke nødvendig. Den skal kobles til dashbordbelysningen egentlig mener jeg. Mulig det har noe med at lyset på spilleren dimmes når du skrur på lys på bilen?

2008 Ford Mondeo 2,0 Tdci Ghia

1990 Ford F-250 4x4 Diesel Lastebil

1982 Ford Granada 2,8 GL

Volvo har TIC, Ford har TIKK...

Posted
hehe, den orange er til lys i spilleren, så den er grei å koble til... Aner ikke hva de andre der er, men amp remote PLEIER å være blå/hvit...

Har aldri koblet til den orange jeg hvertfall, og det lyser som aldri før i spilleren/spillerene.

2008 Ford Mondeo 2,0 Tdci Ghia

1990 Ford F-250 4x4 Diesel Lastebil

1982 Ford Granada 2,8 GL

Volvo har TIC, Ford har TIKK...

• 2 weeks later...
Posted

den oransje er til å dimme lyset i spilleren sammen med resten av instrumentene

Posted (edited)

Den blå (styring av motor antenne) kobles slik at du eventuelt kan slå av/på Amplifire(forsterker)

Legg en 0,5amp sikring mellom ved oppkobling, så det i værste fall ikkje kan gå galt.

Edited by Joker