Jump to content

Bosh 044


SierraCos2wd

Recommended Posts

Hvor får jeg tak i Bosh 044 bensinpumpe til en rimelig pris?

Mvh Tom Andre

min kom på ca 1600kr ink mva fra USA, tok 5 dager fra bestilling til levering.

Link to comment
Share on other sites

koster rundt 1400 for ei slik pumpe på eBay inkl frakt.Hvis du får selgeren til å sende som vareprøve med verdi under 200 kr,eller som privatperson som gave,verdi under 1000 kr,så er det ikke momspliktig og ingen andre gebyrer heller.

 

Svindel med andre ord..

If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports???

Link to comment
Share on other sites

og så?

 

i dette landet må vi jo "svindle", som du kaller det, for å få råd til ting...

 

Må man?

 

Hva gjør man hvis produktet ikke skulle virke? Er det da verdt det?

hvis Jens tar ca 2000,- og man normalt sett ville betalt mva på innførsel av varer

så kan jeg ikke se at det er spesiellt dyrt med tanke på bedre "garanti", skulle det skje noe.

If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports???

Link to comment
Share on other sites

Svindel med andre ord..

 

Dette er regler de Norske myndigheter har laget.Før i tiden var det ingen øvre grense på hvor mye en vareprøve kunne ha i verdi,så det ble satt en grense på 200 kr for å begrense innførselen av vareprøver.

 

Jeg kjøper "alt" av deler jeg ha i utlandet.Når man kan spare tusenvis av kroner på feks en turbo,så ser jeg ingen grunn til å kjøpe den i Norge.

 

De som driver med svindel i dette forpulte landet må jo være firmaer som skal ha nærmere 3000 kr + moms for en slik pumpe.Hvor lite gir de for en slik pumpe direkte fra produsenten?Ikke mange hundrelappene.

 

Om alle i Norge hadde begynt å betale alle skatter og avgifter så hadde ikke dette landet blitt "rikere" og bedre for vanlige folk av den grunn.Pengene kan jo ikke brukes allikevel.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...