Guest Lars Posted January 28, 2007 Posted January 28, 2007 (edited) Hei!Et halvt sekund etter at turboen begynner å lade kommer det en "ulelyd" om jeg fortsetter å gi på. Ganske høy ulelyd. Tror den kommer forfra.Noen tanker om hva det kan være? Snakker ikke om turbo hvinelyden da Edited January 28, 2007 by Lars
vinge86 Posted January 28, 2007 Posted January 28, 2007 jeg hadde det samme på 88 mod 2wden jeg hadde, å der var det en slangeklemme på en silikonslange som ikke var helt fast, så når jeg fikk ladetrykk så lage den slik stygg ule lyd.. "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best
fordcosworth Posted January 28, 2007 Posted January 28, 2007 Tipper det er turboen din som snart sier takk for seg, hadde det samme på T3 min. God slakk i lagre.. Sierra Cosworth 1988mod(solgt)
sierraxr4i Posted January 28, 2007 Posted January 28, 2007 hadde det samme i min.. da var det en bitte bitte liten eksos lekkasje der eksos går inn på turbo. vet ikke om det er samme lyd men var en ulelyd det og..
Recommended Posts